Tuntuu kuin minua olisi huijattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitanpa tähän nyt vielä kuvan siitä vuorikankaan saumassa olevasta reiästä.. Ei ollut myyjä tätäkään huomannut

http://www.aijaa.com/v.php?i=1503485.jpg

Niin.. sain siis negatiivisen palautteen koska en ollut tyytyväinen myyjän hyvitykseen. Tarjosi siis ensin body pakettia (josta kuulemma postikulut olisi minun kuitenkin pitänyt maksaa ), en sitä kuitenkaan huolinut.. koska ei ollut tarvetta ja suoraan sanoen en halunnut tuolta myyjältä enää mita "rääsyjä".
5 euron hyvitys oli mielestäni pieni korvaus..

Tuon reiän huomasin siis tänään ja asiasta laitoin myyjälle postia, ei ole vastannut!

yritä perua koko kauppa! Mitä väliä sillä, vaikka olet tahroja koittanut poistaakin ja pessyt haalarin. Kyllä tuosta jäisi niin pa..ka maku mulle ainakin pitkäksi aikaa! Sano, että maksat postikulut hänelle päin, kunhan palauttaa sulle sen 43e! Saat sillä rahalla paremman haalarin kevääksi!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
yritä perua koko kauppa! Mitä väliä sillä, vaikka olet tahroja koittanut poistaakin ja pessyt haalarin. Kyllä tuosta jäisi niin pa..ka maku mulle ainakin pitkäksi aikaa! Sano, että maksat postikulut hänelle päin, kunhan palauttaa sulle sen 43e! Saat sillä rahalla paremman haalarin kevääksi!

aivan. tuo on niin pahaa kuse.tusta. pakko perua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Laitanpa tähän nyt vielä kuvan siitä vuorikankaan saumassa olevasta reiästä.. Ei ollut myyjä tätäkään huomannut

http://www.aijaa.com/v.php?i=1503485.jpg

Niin.. sain siis negatiivisen palautteen koska en ollut tyytyväinen myyjän hyvitykseen. Tarjosi siis ensin body pakettia (josta kuulemma postikulut olisi minun kuitenkin pitänyt maksaa ), en sitä kuitenkaan huolinut.. koska ei ollut tarvetta ja suoraan sanoen en halunnut tuolta myyjältä enää mita "rääsyjä".
5 euron hyvitys oli mielestäni pieni korvaus..

Tuon reiän huomasin siis tänään ja asiasta laitoin myyjälle postia, ei ole vastannut!

huijannut sinua ja HYVIN,kyllä hitossa on taatusti tuon repeämän nähnyt.Ihan kahjo myyjä.Ala pukata negaa sille eikä mitään neutr.se liian hyvä palaute.Ja rahat pyydät takas.Törkeää rahastusta.

kyllä tosta kuvasta näki, että kulunut ja paskanen haalari. kuvaus ei pitänyt paikkaansa, se aina harmittaa, olen itsekin saanut pari "uudenveroista" kulunutta ja kivikovaa ryysyä, ärsyttävää.

Yhteistyössä