Mitä pitäis tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oon yksikertaisesti helvetin mustasukkainen luone, en tykkää siit hirveest ku jätkä lähtee ryyppää ystäviensä kaa, mua alkaa ahistaa ja sit aletaan tappelee asiasta ja syntyy iha hirvee riita. Ärsyttää myös se, että jos mun asiat on päin vittuu sil ei oo väliä, kuha sil on kaikki hyvi, nytkii se lähti kavereitte kaa ulos, mun on paska olla ja mietin lopullista eroa, mutta rakastan vaan niin paljon miestäni. Kirjoti runon ajatuksistani, jotta ne ees vähä itelleni selviis.

Rakastan sinua koko sydämestäni,
teen mitä vain eteesi,
etkö ole jo sitä huomannu?

Sinä petit minut,
minä annoin sen anteeksi,
koska rakastin sinua
ja olin omalla tavalla pettänyt sinut,
sinä rikoit sydämeni,
senkin annoin anteeks,
koska minä tein saman sinulle,
sinä veit voimani,
ajoit minut kuoleman partaalle,
mutta niin minäkin tein sinulle.

Minä teen kaiken eteesi,
ajan yöllä hakemaan sinua,
jos vain pyydät,
olen vierelläsi hellien sinua,
jos vain tahdot,
annan kaiken anteeksi
ja enemmänkin,
tuskin kukaan elämässäsi
pystyy samaan mihin minä pystyn

Tosta runosta sen verran , se on teemaltaan tuttu mullekin.
Tulee vaan mieleen että teeppä testi ja ole hetki välittämättä. Ole hetki antamatta anteeksi, ole hetki rakastamatta ja ole hetki tekemättä kaikkeasi toisen eteen.
Meinaan, sitä ei loppujen lopuksi toinen kuitenkaan osaa arvostaa siinä mittakaavassa kuin sinä itse. Varsinkin runon loppu : tuskin kukaan elämässäsi pystyy samaan mihin minä pystyn - tulee mieleen että tuo on varsin itsepetosta ja itsesokeutta. Tiedän kun olen ollut samassa jamassa. Ja sitäpaitsi haluaako hän että teet kaiken hänen eteensä. Tuskin kukaan haluaa, oikeasti.

No mitä sinä hänessä sitten oikein rakastat?
Hän ei välitä, jos sulla menee huonosti? Onko rakkauden arvoinen?
Mieti, millaisen elämän haluat, kuinka haluat itseäsi kohdeltavan ja ovatko ne mahdollisia tämän miehen kanssa? Jos ei, lähde.

Koitan miettiä sitä kokoajan, toisaalta sillon kun ollaan ihan kahden, kaikki on täydellistä. Mun on hyvä olla, tiedän missä mies on ja ei tarvii pelkää, että on vierais tai tekee mitä tyhmää, heti ku lähtee muualle, tulee huoli siit mitä se tekee, varsinkin kun tunnen sen kaveri porukan.
Ja siihe haluaako hän, että teen kaiken hänen puolesta, meinaan sitä sillä, että jos hän vaan pyytä minua tekemään jotain teen sen, oon lähteny hakemaan/vieny millo mistäki/mihinkin yöl, vaik oon ollu jo nukkumassa, jos on vaan kysyny. Toisaalta rakastan miestäni niin paljon, etten halua erota ja toivon kokoajan, että kaikki muuttu, että se ymmärtää vihdoin, kuin paha mun on olla, toisaalta tekis miel vaa laittaa viestii, ettei olla enää yhdes, mutta pelkään, että kadun, mitä varmasti teenkin heti sen jälkeen kun olen viestin lähettäny. Koskaan en ole rakastanut ketään yhtä paljon ja uskon, että yht ihmist voi vaan rakastaa ja mä haluun uskoo siihe, että ollaa kuolemaa asti yhdes

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja siihe haluaako hän, että teen kaiken hänen puolesta, meinaan sitä sillä, että jos hän vaan pyytä minua tekemään jotain teen sen, oon lähteny hakemaan/vieny millo mistäki/mihinkin yöl, vaik oon ollu jo nukkumassa, jos on vaan kysyny.
Kuulostaa siltä, että sinua voisi olla helppo käyttää hyväksi. Kätevää, kun on tuollainen kuski. Entä vastasvuoroisuus? Mitä sinä saat?

Ei rakkautta tarvitse ostaa sillä, että on valmis tekemään mitä tahansa toisen takia.

Mä saan siit hyvä mielen ja ajel autol. Nyt oon koittanu sanoa miehelle, etten jaksa ajaa joka ikine päivä autolla, että liikuttais mielummi dösäl, jottab saisin levätä.

Mä saan siit hyvä mielen ja ajel autol. Nyt oon koittanu sanoa miehelle, etten jaksa ajaa joka ikine päivä autolla, että liikuttais mielummi dösäl, jottab saisin levätä.

Yhteistyössä