Mitä pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällöttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällöttää

Vieras
Olen seurustellut muutamaan otteeseen ja kahden yli nelikymppisen naisen äiti on soittanut minulle tyttäriensä asioissa. Udellut, kertonut, pyytänyt jne....suhteet ovat olleet silloin jo päättyneet, mutta ei oikeasti kiinnostaisi paljon näiden äitien kanssa jutella. Seuraavan tapauksen kohdalla lyön luurin korvaan ja sanon, että keskustele tyttäresi kanssa.
 
Heh, tässäpä on sellainen aloitus, että ei taida heti tällä palstalla purra huipputopiccina. mutta olen täysin aloittajan kanssa samaa samaa mieltä. olipa hän mitä mieltä tahansa.
 
Niin, jos yli nelikymppinen on sulle sopivaa seurustelumateriaalia (kuten esim. lapseton ja vielä neiti) niin kyllä kannattaisi miettiä, mistä se johtuu.

Äidit pysyy äiteinä, huoli lapsista säilyy kunnes ne saa eläkkeelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti on nyt vähän väsynyt:
Niin, jos yli nelikymppinen on sulle sopivaa seurustelumateriaalia (kuten esim. lapseton ja vielä neiti) niin kyllä kannattaisi miettiä, mistä se johtuu.

Äidit pysyy äiteinä, huoli lapsista säilyy kunnes ne saa eläkkeelle.

Minkä ikäisten naisten kanssa minun sitten pitäisi seurustella, kun olen itse alle 50? Lapsia heilläkin oli ja eronneita. En kyllä ymmärrä minkä virheen olen tehnyt valinnassani? Voisitko selventää.

 

Yhteistyössä