mitä pojille pitkähihaisen alle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
olisin laittamassa t-paidat talviteloille, mutta ei vissiin voikaan, kun niitä täytynee pitää aluspaitoina pojille.
Tytölle olen käyttänyt sellaisia oikeita rinkka-aluspaitoja pitkähihaisten alla (ovat siitäkin hyviä ettei kaulus näy alta)
Pojille en löydä mistään vastaavanlaisia. Aina on vaan noita kerrastosettejä, joissa aluspaita on pitkähihainen ja meidän kuumakallet paistuvat kyllä kahdella pitkähihaisella.
Mitä te käytätte?

Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt että milloin pitää olla pitkähihaisen alla vielä erillinen aluspaita? Eikö tule sisällä kuuma jos on kaksi paitaa päällekäin?

Kai meillä sitten on jotain super avokauluksisia paitoja kun aina t-paidan kaulus alta näkyy rumasti. Monesti collegen sisäpuoli on inhottavan tuntuinen suoraan ihoa vasten (ainakin itse pidän hupparin alla paitaa) ja siksi tahtoisin sellaisia aluspaitoja, ihan sama onko ne rumia tmv kun ei ne sieltä mäy. Trikoopaitojen alle en mitään tunge.

H&M myy poikien aluspaitoja, siis ihan äitä hihattomia, just ostin omalle pojalle, shortsiboksereita ja niitä pyjamiksi, väreinä löytyi ainakin tummansininen tumma turkoosi, valkoinen, harmaa ja jotain raidallista ym
Hintana alle 5euroa/paita. Siitä missä on poikien alusvaatteet, siitä niitä ostin nipun.

En oikein ymmärrä miksi pitäisi laittaa pitkähihaisen trikoopaidan alle vielä jotain muutakin? Meillä se trikoopaita on se alimmainen paita ja sen päälle sit laitetaan lisävaatetta jos on tarvis.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt että milloin pitää olla pitkähihaisen alla vielä erillinen aluspaita? Eikö tule sisällä kuuma jos on kaksi paitaa päällekäin?

Tätä ihmettelen minäkin...ei hoitoon kyllä ainakaan voi laittaa,muuten heittävät siellä päälypaidan pois,niin että lapsi on sitten koko päivän aluspaidalla!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
H&M myy poikien aluspaitoja, siis ihan äitä hihattomia, just ostin omalle pojalle, shortsiboksereita ja niitä pyjamiksi, väreinä löytyi ainakin tummansininen tumma turkoosi, valkoinen, harmaa ja jotain raidallista ym
Hintana alle 5euroa/paita. Siitä missä on poikien alusvaatteet, siitä niitä ostin nipun.

Kiitos.

Yhteistyössä