Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Olisit antanu vinkkis aiemmin, heh. No okei, on meilla perunasuikaleita, murto-osa pussista...
Alkuperäinen kirjoittaja anniette:Alkuperäinen kirjoittaja K:Kotikokki saa TEHDÄ ruuat miten tahansa, mutta ei minusta tarvitse niitä ruokia nimittää "harhaanjohtavilla" nimillä. Ap tekee sian/naudan pihvejä kermakastikkeella - mistä tuo lehtipihvit tulee? Minäkin teen tänään pippuripihvit - kylläkin jauhelihasta.
Ostin ne lihatiskistä ja siinä luki naudan lehtipihvit niin sillä vaan sanoin kun olen tyhmä kotikokki enkä keksinyt niille mitään muuta nimeä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja äm:Meillä parmesaanikanaa ja valkosipuliperunoita +paistettua paprikaa & sipulia. Jälkkäriksi jotain rahkaa (mansikka/vadelma/mustikka/persikka/ananas..)
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja siis:Olisit antanu vinkkis aiemmin, heh. No okei, on meilla perunasuikaleita, murto-osa pussista...
Sorry kun en huomannut! En osaa ennustaa tulevaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä mitä häissä on tarjollaEli hääruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Meillä ihan normisafkat, ei juhlisteta mitenkään. Ap, saadaanks me tulla teille syömään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Meillä on porsaan sisäfilettä mustapekalla tungettuna, uuniperunaa ja täytteeksi pekoni-purjo-smetana-mössö ja tuoresalaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja ruokaa:muussi+lihamureke+ höyrytetyt kasvikset ja fetasalaatti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Meillä vietetään vaatimattomasti tänä vuonna, ainakin tänään tuntuu siltä kun takana on tunnin yöuni. Eli ollee vain hirvenpaistia, uuniperunoita ja rosollia, jälkkäriksi jotain marjoista.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija olen:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Meillä vietetään vaatimattomasti tänä vuonna, ainakin tänään tuntuu siltä kun takana on tunnin yöuni. Eli ollee vain hirvenpaistia, uuniperunoita ja rosollia, jälkkäriksi jotain marjoista.
Onpas vaatimatonta!! No ei tosiaankaan ole, vaan ihan herkkuateria!Meillä porsaanlihakastike, en tiedä vielä minkälaisia perunoita? ja lanttulaatikkoa & rosollia. Jälkiruuaksi teen jonkinlaisen täytekakun tapaisen.
Noista lehtipihveistä tulee hyvät kun ne hauduttaa kermassa, mäkin olen joskus laittanutLaittaa ne pippuripihvin tapaan!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija olen:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Meillä vietetään vaatimattomasti tänä vuonna, ainakin tänään tuntuu siltä kun takana on tunnin yöuni. Eli ollee vain hirvenpaistia, uuniperunoita ja rosollia, jälkkäriksi jotain marjoista.
Onpas vaatimatonta!! No ei tosiaankaan ole, vaan ihan herkkuateria!Meillä porsaanlihakastike, en tiedä vielä minkälaisia perunoita? ja lanttulaatikkoa & rosollia. Jälkiruuaksi teen jonkinlaisen täytekakun tapaisen.
Noista lehtipihveistä tulee hyvät kun ne hauduttaa kermassa, mäkin olen joskus laittanutLaittaa ne pippuripihvin tapaan!
![]()
Joo, mutta yleensä meillä on monen ruokalajin illallinenPöydässä parhaat pellavat jne. Nyt mennee paljon arkisemmin.