Mitä puette päälle kun lähdette kaupungille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Katselin yhtä muoti ohjelmaa jossa kolmekymppiselle tehtiin muodon muutos. Siinä tavan farkkuja ja t-paitaa pitävälle naiselle valittiin tiukat farkut ja paita ja jakku tyylinen takki. ja yhdessä asussa shortsit ja alle legginsit ja sitten yhdessä asussa minihame ja joku paita. Tuoko nyt sitten oli kolmekymppisten pukeutumis tyyli, joka ei kuulemma näytä homsuiselta?

Mitä te ihmiset pidätte päällä kun lähdette kaupungille, töihin, opiskelemaan, jne?
Kun itse olen juurikin jämähtänyt farkkuihin ja pitkähihaisiin t-paitoihin. joskus kun kylmempi pidän neuletta siinä päällä. Paitapuseroista en tykkää. Olen siis jämähtänyt vanhaan tyyliini enkä itse sitä osaa muuttaa. Mutta en kyllä alkaisi minihametta ja legginsejä pitämään, vaikka hoikka olenkin.

No... jos puen housut, ne on pillimalliset. Joko ne on tummat farkut tai sitten kiiltäväpintaisemmat mustat housut. Keväämmällä värikkäämpää, talvella tummempaa. Farkkujen/housujen kanssa vaikka nyt kylmillä ilmoilla pitkähihainen paita minkä päällä on tunika, tai löysempi lyhythihainen paita, tai neuleliivi tai neuletakki. Neuleita minulla on monta erilaista. Lempparini on lyhyehkö mutta pitkähihainen, sellainen vähän kasarimallinen, mustavalkoinen raidallinen neulepaita.

Tai sitten laitan kauluspaidan ja sen päälle neuleliivin.

Tai jos laitan mekon niin sen päälle neuletakin. Tai jos on hame niin sen kanssa joku kiva yläosa. Harvoin koskaan pelkkä yksivärinen, pitkähihainen paita.

Kengät on joko oikein lämpimät talvinilkkurit, niiden kanssa laitan joskus kivat säärystimet. Tai sitten nilkkuri, tai pitkät, korottomat mokkasaappaat.

Takkina on polvipituinen untuvatakki, tai lyhyempi kullanvärinen toppatakki, musta villakangastakki tai oranssi villakangastakki.

Kaulaliinoja, tumppusia ja pipoja on miljoonia, niistä sitten valkkaan aina säähän ja mielenalaan sopivan :D

Minulla on kahdet farkut, toiset on pillit ja toiset semmoiset löysät. Jommat kummat laitan. Mustia pitkähihaisia t-paitoja on kaksi, laitan sen, mikä on puhtaana. Sitten on t-paitoja jokunen kappale (yleensä raidallisia, käytän niitä siis pitkähihaisen t-paidan päällä), villatakki ja neulehuppari ja kaksi tavallista hupparia. Jonkun noista laitan. Kesäksi on pari hametta ja kolmet caprit ja yksi mekko.

Toppatakki on (reisipituinen) ja duffeli, niistä valitsen sitten. Pipoja on kaksi, lapasia kanssa kaksi paria. Kenkiä minulla on talveksi neljät, mutta yleensä käytän vain noita El Naturalistan nilkkureita tai Vikingin vaelluskenkiä. Kesäksi on kahdet tennarit ja sporttisandaalit ja varvassandaalit.

Vaihtelevasti, olen mieliala pukeutuja. Käytän mekkoja, farkkuja, suoria housuja, häneltä. Melkein mitä vain. Rakkain vaate on neule joten sitä löytyy paitana, mekkona, hameena ja kohta myös trikoina.

Töihin farkut (harmaat, siniset tai mustat) tai pillimalliset suorat housut. Paitana talvella villapaitoja, neuleita, tunikoita. Alla toppi tai t-paita. Joskus paitapusero.

Talvella vedän jalkaani farkut tai sammarit (mustat, harmaat, ruskeat tai vihreät), siistin paidan esim. neule, puuvillapaita tms., jonkun takeistani (villakangas- tai toppatakeistani (väreinä löytyy 2 mustaa, punainen, harmaa ja vihreä, pituuksista löytyy polvipituista, pitkää ja lantiomallia)), jalkaan ruskeat vaelluskengät, mustat tai ruskeat saapikkaat, mustat nilkkurit tai ruskeat "toppakengät", kaulaan joku huiveista ja päähänä joku tekemistäni myssyistä.

Talvella hame+pusero+sukkikset tai tunika+sukkikset. Joskus saatan farkutkin laittaa jonkun kivan puseron kaa. Jalkaan korolliset saapikkaat.

Kesällä yleensä mekko+ballerinat/avokkaat. Tai sitten shortsit (sukkisten/leggiensien kaa tai ilman) ja joku kiva pusero.

[QUOTE="a p";28185913]Katselin yhtä muoti ohjelmaa jossa kolmekymppiselle tehtiin muodon muutos. Siinä tavan farkkuja ja t-paitaa pitävälle naiselle valittiin tiukat farkut ja paita ja jakku tyylinen takki. ja yhdessä asussa shortsit ja alle legginsit ja sitten yhdessä asussa minihame ja joku paita. Tuoko nyt sitten oli kolmekymppisten pukeutumis tyyli, joka ei kuulemma näytä homsuiselta?

Mitä te ihmiset pidätte päällä kun lähdette kaupungille, töihin, opiskelemaan, jne?
Kun itse olen juurikin jämähtänyt farkkuihin ja pitkähihaisiin t-paitoihin. joskus kun kylmempi pidän neuletta siinä päällä. Paitapuseroista en tykkää. Olen siis jämähtänyt vanhaan tyyliini enkä itse sitä osaa muuttaa. Mutta en kyllä alkaisi minihametta ja legginsejä pitämään, vaikka hoikka olenkin.[/QUOTE]

se oli heitto...ja varmaan huono:).Itde tykkään näyttää hyvältä vaatteissa jos joku vaate on kuin jätesäkin päälle vetänyt niin en ulostaudu.

Yhteistyössä