A
"a p"
Vieras
Katselin yhtä muoti ohjelmaa jossa kolmekymppiselle tehtiin muodon muutos. Siinä tavan farkkuja ja t-paitaa pitävälle naiselle valittiin tiukat farkut ja paita ja jakku tyylinen takki. ja yhdessä asussa shortsit ja alle legginsit ja sitten yhdessä asussa minihame ja joku paita. Tuoko nyt sitten oli kolmekymppisten pukeutumis tyyli, joka ei kuulemma näytä homsuiselta?
Mitä te ihmiset pidätte päällä kun lähdette kaupungille, töihin, opiskelemaan, jne?
Kun itse olen juurikin jämähtänyt farkkuihin ja pitkähihaisiin t-paitoihin. joskus kun kylmempi pidän neuletta siinä päällä. Paitapuseroista en tykkää. Olen siis jämähtänyt vanhaan tyyliini enkä itse sitä osaa muuttaa. Mutta en kyllä alkaisi minihametta ja legginsejä pitämään, vaikka hoikka olenkin.
Mitä te ihmiset pidätte päällä kun lähdette kaupungille, töihin, opiskelemaan, jne?
Kun itse olen juurikin jämähtänyt farkkuihin ja pitkähihaisiin t-paitoihin. joskus kun kylmempi pidän neuletta siinä päällä. Paitapuseroista en tykkää. Olen siis jämähtänyt vanhaan tyyliini enkä itse sitä osaa muuttaa. Mutta en kyllä alkaisi minihametta ja legginsejä pitämään, vaikka hoikka olenkin.