Mitä pullukan kannattaa pukea päälle illalla, kun mies tulee yökyläilemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli siis tilanteeni on se, että olen melkoinen pullukka. Painoindeksin mukaan olen vielä kohtuullisen normaali (BMI 24,3), mutta lähestulkoon kaikki ylimääräinen rasva on keskittynyt mukavasti keskivartalon alueelle, joten mun vatsanseutuni on kaikkea muuta kuin kaunis. Vyötärön alapuolella on kuin kaksi pelastusrengasta, eikä vatsani todellakaan ole kiinteä.

Läskejä urgentimpi ongelma on se, mitä hittoa puen päälle yöllä, kun uusi tapailun kohde todennäköisesti jää luokseni yöksi? Normaalisti pidän mielenterveyteni säilyttämiseksi vaatteiden alla bodya tai korselettia, mutta luulen, että puuterinvärinen Maidenformin body olisi melkoinen seksintappaja. Olen menossa sunnuntaina shoppailemaan, joten mitäköhän mun kannattaisi ostaa yötä varten? Olisi kiva, jos havainnollistaisitte vastauksianne kuvilla.

Noh, musta kyllä ihan oikeasti kannattaa opetella hyväksymään itsensä taikka sitten laihduttaa. Ja miehenkin on pakko sut hyväksyä, et voi varmaan nauttia seksistä ja läheisyydestä, jos vaan ajattelet niitä makkaroita. Luultavasti ne ei sitä miestä häiritse.

Jos hän jää yöksi ja nukutte samassa sängyssä, niin oletan, että hän ottaa sinut kaikkuun ja voi silittää sieltä sun täältä ja voi vaatteet lähteä, niin huomaa kyllä muhkurat.
Ja en usko, että ne haittaisivat häntä.

Sinusta hän tykkää ja muutama pelastusrengas tulee siinä paketin mukana.

Mukavaa iltaa, älä ota tuollaisesta murhetta.

Mä en kyllä mitenkään voi hyväksyä itseäni tällaisena, enkä usko, että kukaan muukaan voi, mutta tuskinpa mä saan 15 kiloa pudotettua kolmessa vuorokaudessa. Olen ihan tyytyväinen jalkoihini, joten joku a-linjainen yöpaita voisi olla ihan ok.

Noh, mulla oli samanlainen juttu, pidin päivisin päällä "kutistavaa" bodya ja makkarat peittäviä kuteita. Mies jäi sitten eräs kerta yöksi ja näki mut alasti. Noh eipä soitellut enää sen jälkeen :( Sori, ei varmasti auttanut tämä mun tarina. Toiv tämä sun mies ei oo yhtä paska!

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Noh, mulla oli samanlainen juttu, pidin päivisin päällä "kutistavaa" bodya ja makkarat peittäviä kuteita. Mies jäi sitten eräs kerta yöksi ja näki mut alasti. Noh eipä soitellut enää sen jälkeen :( Sori, ei varmasti auttanut tämä mun tarina. Toiv tämä sun mies ei oo yhtä paska!

No voi jumalauta mikä urpo. Hyvä kun ei soitellut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en kyllä mitenkään voi hyväksyä itseäni tällaisena, enkä usko, että kukaan muukaan voi, mutta tuskinpa mä saan 15 kiloa pudotettua kolmessa vuorokaudessa. Olen ihan tyytyväinen jalkoihini, joten joku a-linjainen yöpaita voisi olla ihan ok.

Hei haloo, et sä nyt niin pulska ole. Ja oot mikä olet, mä en ainakaan vois olla jonkun miehen kanssa, josta sais pelätä, ettei se tykkää musta esim. tuollaisella syyllä.

No harvinaisen moukka on ollut kyllä sun miestuttu. Tuskin niitä kahta Suomen kokoiseen maahan mahtuu.

Kyllä se ap hienosti menee, kunhan vain itse voit hyväksyä ittes sellaisena kuin olet. Tiedän kyllä mistä puhut, mulla on ollut sama ongelma.

Joo, siis tätä mäkin pelkään, sillä ihan todella olen kokenut saman useampaan otteeseen. Kuvaamasi reaktio auttaa kyllä ihan käsittämättömän paljon vähentämään itseinhoa. Tämän vuoksi en todellakaan aio olla alasti tämän uuden tyypin kanssa, vaan yläosa pysyy päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ehdottomasti:

Joo, mies saisi varmastikin jonkin sairaskohtauksen, jos näkisi mut alasti. Tosin sitä ennen mä itse todennäköisesti saisin myös sydärin, mikäli sattuisin näkemään itseni peilistä. Olen oikeasti kuvottava.

Noin se vaan on, feikki ei mene läpi vaan luonnollisus, kauneus, sopusuhtaisuus. Turha niitä läskejään on minnekään peitellä, näkyvät kuitenkin.

Joo, mies saisi varmastikin jonkin sairaskohtauksen, jos näkisi mut alasti. Tosin sitä ennen mä itse todennäköisesti saisin myös sydärin, mikäli sattuisin näkemään itseni peilistä. Olen oikeasti kuvottava.

Olet mielestäsi kuvottava? Tarvitset ehkä enemmän terapiaa kuin jotain keskenkasvuista äijää.

Kyllä se jo vaatteet pällä sun läskis näkee!

Alkuperäinen kirjoittaja urpoja ootte:

Noin se vaan on, feikki ei mene läpi vaan luonnollisus, kauneus, sopusuhtaisuus. Turha niitä läskejään on minnekään peitellä, näkyvät kuitenkin.

Eli siis on parempi olla käyttämättä sellaisia alusvaatteita, jotka saavat vaatteet istumaan paremmin. Mä valitettavasti olen niin faux ja pinnallinen, että todellakin käytän mahdollisuuden siihen, että näyttäisin edes hiukan siedettävämmältä.

Mitä jos ensin laihduttaisit ja sitten kun pystyt hyväksymään itsesi hankkisit miehen?

Alkuperäinen kirjoittaja urpoja ootte:

Kyllä se jo vaatteet pällä sun läskis näkee!

Joo, tietysti näkee, mutta kokonaisuus on shokeeraavampi alasti.

Siis jos sun painoindeksi on tuo, niin en usko että mitenkään voit näyttää niiin kamalalta alasti, että mies sen takia lopettais teidän suhteen :o Jos lopettaa niin mä en ainakaan edes tahtois olla tuollaisen miehen kanssa. Aika pinnallista touhua!

Alkuperäinen kirjoittaja läski on ruma:

Mitä jos ensin laihduttaisit ja sitten kun pystyt hyväksymään itsesi hankkisit miehen?

Mä en mitenkään voi olla kokeilematta, josko tästä jutusta tulisi jotakin. Mies vaikuttaa ainutlaatuiselta: tyyppi tykkää asioista, joista yleensä kukaan mun lisäkseni ei innostu, opiskelee samaa tieteenalaa ja vaikuttaa kaikin puolin täydelliseltä. En aio jättää tätä tilaisuutta katsomatta vain itseinhoni vuoksi.

Yhteistyössä