Mitä pullukan kannattaa pukea päälle illalla, kun mies tulee yökyläilemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja läski on ruma:
Alkuperäinen kirjoittaja ehdottomasti:

Joo, mies saisi varmastikin jonkin sairaskohtauksen, jos näkisi mut alasti. Tosin sitä ennen mä itse todennäköisesti saisin myös sydärin, mikäli sattuisin näkemään itseni peilistä. Olen oikeasti kuvottava.

Mitä jos ensin laihduttaisit ja sitten kun pystyt hyväksymään itsesi hankkisit miehen?

Mä en mitenkään voi olla kokeilematta, josko tästä jutusta tulisi jotakin. Mies vaikuttaa ainutlaatuiselta: tyyppi tykkää asioista, joista yleensä kukaan mun lisäkseni ei innostu, opiskelee samaa tieteenalaa ja vaikuttaa kaikin puolin täydelliseltä. En aio jättää tätä tilaisuutta katsomatta vain itseinhoni vuoksi.
Ennenkuin toista voi rakastaa täytyy oppia rakastamaan itseään. Miksi olet alunperin päästänyt itsesi niin pahaan kuntoon? Vai tuliko lihavuus yhdessä yössä ja yllättäen?

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Joo, mies saisi varmastikin jonkin sairaskohtauksen, jos näkisi mut alasti. Tosin sitä ennen mä itse todennäköisesti saisin myös sydärin, mikäli sattuisin näkemään itseni peilistä. Olen oikeasti kuvottava.

Mitä jos ensin laihduttaisit ja sitten kun pystyt hyväksymään itsesi hankkisit miehen?

Mä en mitenkään voi olla kokeilematta, josko tästä jutusta tulisi jotakin. Mies vaikuttaa ainutlaatuiselta: tyyppi tykkää asioista, joista yleensä kukaan mun lisäkseni ei innostu, opiskelee samaa tieteenalaa ja vaikuttaa kaikin puolin täydelliseltä. En aio jättää tätä tilaisuutta katsomatta vain itseinhoni vuoksi.
Ennenkuin toista voi rakastaa täytyy oppia rakastamaan itseään. Miksi olet alunperin päästänyt itsesi niin pahaan kuntoon? Vai tuliko lihavuus yhdessä yössä ja yllättäen?

Lihavuus tuli niin yllättäen, etten ehtinyt herätä asiaan kuin vasta huiman painonnousun jälkeen. Aloitin melko ikävän kortisonipitoisen lääkityksen ja käytännössä elin sokeripitoisilla limppareilla hetkisen, joten paino nousi neljän kuukauden aikana, enkä missään vaiheessa ihan todella huomannut muutosta: oman ulkonäön reflektointi on yllättävän hankalaa, kun on tottunut painamaan aina saman verran.

Jos se ei hyväksy sinua sellasena kun oot, niin ei se oo siun arvoinen. Sitä mieltä mie olen.
Itelläni BMI korkeampi ku siulla, löytyy mistä ottaa kiinni, niin sanotusti ja siltikään mies ei oo karkuun lähtenyt. Itteeni kyllä ällöttää, mutta miestä ei.

Joku kiva, vähän pidempi yöpaita, semmonen reisipituinen vaikka päälle ja katotte rauhassa mitä tapahtuu.:)

Alkuperäinen kirjoittaja -:

pyytämättä ja täytenä yllätyksenä (=syön vain porkkanan päivässä, yöt mätän sipsiä kaljaa mäkkiroskaa pizzaa..)

ei taida olla kovin hyvä pohja pidemmälle suhteelle jos et pysty itseäsi omana itsenäsi näyttämään...? Mitenkäs sänkypuuhat hoituu vaatetuksen kera? Siis jatkossa? Ei ole tarkoitus lannistaa, mutta jos mies on niin pinnallinen että ei jatkaisi suhdetta kanssasi jos näkee sut alasti, ei sellaiseen kannata aikaa kauempaa haaskata... Enkä usko että painoindeksilläsi ongelma on lihavuus vaan huono itsetunto, joka kaipaa kohennusta.

Kaikista seksikkäintä naisessa on itsevarmuus ja paljas iho :heart:

Unohda kaikki korsetit ja kiristimet ja ole miehen edessä omana itsenäsi. Enemmänhän se ihmettelee kaikenmaailman vaatevirityksiä kuin siun "läskejä". Naisen ei tarvitse olla lautavatsainen ja kiinteä, ei se ole luonnollistakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Kaikista seksikkäintä naisessa on itsevarmuus ja paljas iho :heart:

Unohda kaikki korsetit ja kiristimet ja ole miehen edessä omana itsenäsi. Enemmänhän se ihmettelee kaikenmaailman vaatevirityksiä kuin siun "läskejä". Naisen ei tarvitse olla lautavatsainen ja kiinteä, ei se ole luonnollistakaan!

Kyse on ennen kaikkea mun psyykkisestä hyvinvoinnistani. Mikäli voin muotoilevien alusvaatteiden vuoksi lähteä ulos, todellakin niitä käytän. En voisi kuvitellakaan, että lähtisin kotoani minnekään pelkissä rintaliiveissä ja alushousuissa. Miehen kanssa ajattelin kuitenkin repäistä ja ostaa joko A- tai empirelinjaisen babydollin tai topin. Mitä ikinä päädynkään shoppailemaan, se pysyy varmasti päällä koko illan ajan - eihän seksi mitenkään edellytä yläosan riisumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Anna hänen nähdä itsesi alastomana muuten kuin seksuaalisessa mielessä, niin ehtii totutella näkymään. Eli menkää ensin saunaan yhdessä.

Mies ei taida saunaa pahemmin harrastaa, sillä tyyppi ei ole suomalainen. Mua alkoi kuitenkin ahdistaa jo mielikuvakin ehdotuksestasi.

Anna hänen nähdä itsesi alastomana muuten kuin seksuaalisessa mielessä, niin ehtii totutella näkymään. Eli menkää ensin saunaan yhdessä.

Mies ei taida saunaa pahemmin harrastaa, sillä tyyppi ei ole suomalainen. Mua alkoi kuitenkin ahdistaa jo mielikuvakin ehdotuksestasi.

Mitäs ahdistavaa sauna-alastomuudessa on?

Suihkun kirkkaat valot ja lauteilla istuminen (mikä ei todellakaan tee vatsaläskeille etua) tuottavat suurinta ahdistusta. Mä en mene edes yksin saunaan alasti, joten en voisi kuvitellakaan meneväni toisen ihmisenkään kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:
Ei kai kukaan terve mies voi läskistä tykätä?

No ei tietenkään..koska KAIKKI miehet tykkää vaan hoikista ja pienistä naisista tai sit ne ei oo miehiä ollenkaan. Vai miten se nyt meni.. :headwall:

Näyttää siltä, että jännität tätä juttua ihan hirveästi. Ehkä olisi parasta, että otat sen puheeksi miehen kanssa, ettei hän luulisi, että olet vaivaantunut hänen vuokseen.

mun mielestä kannattais myös kertoa tuosta sun ongelmasta etukäteen niin mies osaisi suhtautua asiaan ja olisi ymmärtäväinen. :)
Mulla itsellä oli vähän häpeän tunnettaa riipputisseistäni mutta koska asia tuli puheeksi ennen alastomia tilanteita eikä mies ollut millänsäkään oli helpompaa olla alasti.

Nyt on itse asiassa omakin suhtautuminen positiivisempaa kun mieskään ei löydä niistä vikaa. :)

Hajuvettä ;) Eiköhän se tapailun kohde ole jo vaatteitten kanssakin nähnyt minkä kokoinen nainen olet?!?Ja pitää sinusta omana itsenäsi!Tsemppistä vaan iltaan ja unohda makkaroitten pohtiminen!!
:flower:

Suihkun kirkkaat valot ja lauteilla istuminen (mikä ei todellakaan tee vatsaläskeille etua) tuottavat suurinta ahdistusta. Mä en mene edes yksin saunaan alasti, joten en voisi kuvitellakaan meneväni toisen ihmisenkään kanssa.

Laihduta nyt hyvä ihminen jos noin vaikeeta on elämä!

Alkuperäinen kirjoittaja älä häpeä itseäsi:
mun mielestä kannattais myös kertoa tuosta sun ongelmasta etukäteen niin mies osaisi suhtautua asiaan ja olisi ymmärtäväinen. :)
Mulla itsellä oli vähän häpeän tunnettaa riipputisseistäni mutta koska asia tuli puheeksi ennen alastomia tilanteita eikä mies ollut millänsäkään oli helpompaa olla alasti.

Nyt on itse asiassa omakin suhtautuminen positiivisempaa kun mieskään ei löydä niistä vikaa. :)

Ja mies kalppii tiehensä kun omista läskeistää rupee puhumaan. Jos ei ole itsetuntoa, ei kukaan kiinnostukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:

Ja mies kalppii tiehensä kun omista läskeistää rupee puhumaan. Jos ei ole itsetuntoa, ei kukaan kiinnostukaan.

Tämä on pitkälti pointtini. Minä olen tähän mennessä ollut tämän orastavan jutun itsevarma osapuoli ja se, joka ei osoita jännitystään, joten en todellakaan ala parien treffien jälkeen vuodattaa itsetunto-ongelmistani.

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:

No mulla on itsetuntoaz ja mies kuulemma tykkää siitä. Tuo riipputissiasia tuli muuta kautta puheeksi, en ruvennut itku kurkussa siitä avautumaan. :D
¨
Mutta koska asia on ap:lle noin arka paikka ois mun mielestä hyvä siitä mainita.

onko se mies sitten kropaltaan ja muutenkin täydellinen? :whistle:
kuule, parhaiten menee, kun heitätä stressit nurkkaan ja olet vaan ihan rento oma itsesi! toinen kyllä aistii sen, jos koko ajan häpeilet ja nolostelet ja siitä tulee varsin vaivautunut olo...kyllä tässä maassa miehiä riittä, jotka pitävät rehevämmistä naisista! tsemppiä :hug: :)

Yhteistyössä