Mitä pyytäisit palkaksi? lastenhoitajan työ

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Työaika arkisin 8-17, 39 tuntia viikossa. Lapsia kolme, 4-9 vuotiaat. Työtehtäviin kuuluu lastenhoidon ohella pienimuotoisia kotitöitä (mm. ruoanlaittoa, silitystä, lelujen järjestelyjä jne.), mutta ei siivousta. Sinulla olisi alan koulutus ja työkokemusta.
 
Riippuu ihan siitä kuka maksaa palkan lisämaksut siis tarkoitan eläke- jne. maksuja
1800/kk riippuen kesälomista, työn määrästä jollekkin pienimuotoisety kotityöt sisältävät lähes viikottaisen suursiivouksen :)
 
Ajattelin itsekin tuota 1800€/kk. Se on alani lähtöpalkka. Tosin päiväkodissa työnkuvaan ei kuulu siivous tai ruoanlaitto, toisaalta lapsia on siellä enemmän hoidettavana ja työnkuva muulla tavalla vaativampi kuin toisen kotona muutaman lapsen hoito.
 
Kun on kerran koulutus ja työkokemusta, voisit musta ihan hyvin koittaa tuota 1800 euroa pyytää! Toisaalta itsekin päiväkodissa lyhyen aikaa työskennelleenä ja perheissä lapsia hoitaneena pidän päiväkotityötä vaativampana ja työläämpänä ja perheen lapset eivät ole enää ihan pieniä, ei pienempikään palkka olisi kohtuuton...
 

Yhteistyössä