mitä rahaa mä saan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla loppuu työt nyt perjantaina. oon ollu töissä 2.5kk.
eli saan kahden viikon palkan ja muutamalta päivältä kesälomakorvauksen? lomalta paluu rahaa en varmaan saa koska sopimusta jatkettiin niin et se jatkuu ens viikon keskiviikosta?

tipuin kärryiltä oletko työtön siis ma ja ti vai? ja sitten jatkuu työt? työttömäksi jäädessä (ekalla kerralla) on 7vrk omavastuu aika eli et saa siltä ajalta mitään. eroraha on kultainen kädenpuristus niille jotka on (tosi) pitkään ollu jossain töissä, mutta esim määräaikaisessa työsuhteessa ei mitään erorahoja jaella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tipuin kärryiltä oletko työtön siis ma ja ti vai? ja sitten jatkuu työt? työttömäksi jäädessä (ekalla kerralla) on 7vrk omavastuu aika eli et saa siltä ajalta mitään. eroraha on kultainen kädenpuristus niille jotka on (tosi) pitkään ollu jossain töissä, mutta esim määräaikaisessa työsuhteessa ei mitään erorahoja jaella.

en oo ekaa kertaa työtön,oon osa-aikaisena eli saan soviteltua päivärahaa palkan ohella. juu,työttömyys päiviä tulee olee la-ti. en minä oo kuvitellukaan saavani mitään erorahoja. mut saan nyt varmaan ainakin sen 2vkon palkan ja lomarahan?

Yhteistyössä