Pepsipullosta kunnon tappelu miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22432403]Kolmas kerta, eiliset ostokset makso pari kymppiä ja niillä selvitään ens viikkoon ei kuitenkaan perjantaihin asti milloin tulee lisää rahaa. Tili ei ole ihan tyhjä mut melkein. ja on siis luottokortin tili eli siksi mahd vähän yritetään ostaa. Ja ei tää talous oo mun pepsin juontiin kaatunu vaan ihan muista syistä.[/QUOTE]

Toinen kerta: jos mulla ois pari kymppiä ruokarahaa kahdeksalle ja pitäis ensi viikon puolelle selvitä, en TODELLAKAAN ostais minkään merkkistä limsaa. Voihan lapsille tosiaan syöttää makaronia ja elää ens viikkoon kahdella kympillä, mutta ennemmin käyttäisin ne limsapulloeurot johonkin ravintorikkaampaan. Tasan varmasti ei kahdellakympillä osteta kahdeksalle terveellistä ruokaa ensi viikkoon asti, jos osa kuluu jo limsoihin. Sehän on joku kaksi euroa per lätty melkein viikoksi.

[QUOTE="Joo";22432677]Toinen kerta: jos mulla ois pari kymppiä ruokarahaa kahdeksalle ja pitäis ensi viikon puolelle selvitä, en TODELLAKAAN ostais minkään merkkistä limsaa. Voihan lapsille tosiaan syöttää makaronia ja elää ens viikkoon kahdella kympillä, mutta ennemmin käyttäisin ne limsapulloeurot johonkin ravintorikkaampaan. Tasan varmasti ei kahdellakympillä osteta kahdeksalle terveellistä ruokaa ensi viikkoon asti, jos osa kuluu jo limsoihin. Sehän on joku kaksi euroa per lätty melkein viikoksi.[/QUOTE]

Niin siis pakastimessa on ruokaa ja maitoa saan ilman käteistä jne. Leipää leivon ite eli aika vähän jää enää kaupasta ostettavaa. Vai oisko se pari omenaa lämmittäny mieltä enemmän kun jokainen ois voinu saada sen puolikkaan enemmän.. Listalla oli myös hedelmiä ja juureksia vaikkei niitäkään ole niin paljoa että mielin määrin vois syödä.

Teitä on kahdeksan henkeä? Eli kuusi lasta?
Joulu on tulossa joten en tosiaankaan ostaisi minkään merkkistä limsaa kummallekaan vanhemmalle vaan säästäisin kaikessa lasten joululahjoihin. Ja sehän tekee kuudet synttärilahjatkin!

Luuletko todella että jos lopetan limsan juonnin niin sillä ostetaan kuudelle lapselle joululahjat? Niihin on rahat tiedossa (veronpalautukset) jokainen saa 50-100 e:lla lahjoja.
Synttärit onneksi ei ajoitu joulun aikaan.

Yhteistyössä