Mitä reiki-hoidossa tapahtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lisää kysymyksiä;23736525:
Voi voi.. mulla on niin kauheesti kysyttävää, älkää vielä hermostuko.
Jääkö se välitetty energia hoidettavaan vai haihtuuko tai kuluuko se pois? Jääkö siitä jotain "jäämiä" hoidettavaan? Vaikuttaako hoitajan mielentila, ajatukset tai ajatusmaailma, elämänasenne, usko tai uskomukset, olemus tai käsitys elämästä yleensä hoidon lopputulokseen tai energian "laatuun" jollain tavalla? Onko eri hoitajilla erilaista energiaa?

Toki joku toinen hoitaja voi olla "vaikuttavampi" kuin toinen. On itse puhtaampi kanava. Mutta mitään vaikutteita ei toiseen ihmiseen voi laittaa. Voisin kuvitella, että on eroa hoidollaa, jossa hoitaja miettii kauppalistaa samalla verrattuna hoitoon, jossa hoitaja keskittyy asiakkaansa energiakenttiin ja aktiivisesti hoitaa tukoskohtia.

Onko se energia hyvä, paha vai neutraali? Mietin vaan, kun kaikissa ihmisissä sitä on ja jotkut ovat hyväntahtoisia ihmisiä, toiset pahansuopia, jotkut katkeria toiset ovat vihaa täynnä yms. Voiko ihmistä hoitaa vasten tahtoaan? Vaikuttaako oma mielentila siihen, miten vastaanottaa energiaa? Tunteeko hoitaja, jos hodettavassa jokin tökkii vastaan? Mitä hoitaja saa hoidon aikana tietää hoidettavastaan? Siis mitä tietoa hoidettavasta välttyy?

Alkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä taas;23736572:
Onko se energia hyvä, paha vai neutraali? Mietin vaan, kun kaikissa ihmisissä sitä on ja jotkut ovat hyväntahtoisia ihmisiä, toiset pahansuopia, jotkut katkeria toiset ovat vihaa täynnä yms. Voiko ihmistä hoitaa vasten tahtoaan? Vaikuttaako oma mielentila siihen, miten vastaanottaa energiaa? Tunteeko hoitaja, jos hodettavassa jokin tökkii vastaan? Mitä hoitaja saa hoidon aikana tietää hoidettavastaan? Siis mitä tietoa hoidettavasta välttyy?

Ei sähkövirtakaan ole hyvä tai paha. Käyttötarkoitus sen määrittää.

Reikin osaajilla on helppoa, ei haittaa vaikka kännykästä akku loppuu ja laturi hukassa. Senkun vain lataa käntsän taas täyteen korkeataajuisella energialla.

Minä olen siirtynyt seuraavalle tasolle: otan puhelimen käteeni (ladatun) ja komennan äijää soittamaan. Ja kas, äijähän soittaa! Telepatiassa on se ongelma, että se toimii yhtä hyvin, kuin normaali puhe. Eli miehen tai lapsen ollessa kyseessä ei mitään takeita.

Eettisten periaatteiden mukaan ei voi hoitaa ketään vastoin hänen tahtoaan. Ihminen voi olla vastaanottamatta energiaa. Kyllä sen tuntee, kun "tökkii" vastaan! :) Hoidettavasta saa tietää vain energiatasoja ja/tai tukoksia, miten kukin ne kokeekin. itse näen yleensä värejä. Näistä voi jäkeenpäin hoidettavan kanssa keskustella ja hän ihan itse saa tehdä omat tulkintansa merkityksistä. Mitkään salaisuudet eivät selviä hoidossa! Ole huoleti.

Voisko joku näistä tietävä vastata, mitä eroa on reikihoidolla/healingilla/henkiparannuksella/energiaparannuksella vai ovatko ne kaikki periaatteessa sama asia? Samaa energiaahan niissä käytetään?

osaako kukaan vastata? Niin, ja skeptikoiden vastauksia en kaipaa, koska ne tiedetään jo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: