Mitä remontti maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Muuttaja"

Vieras
Onko kukaan teettänyt asuntoonsa remonttia katosta lattiaan? Paljonko maksoi?
Riippuu tietysti asunnon koosta, paikkakunnasta ja materiaaleista, mutta jos keskihintaisilla materiaaleilla mennään ja Tampereen naapurikunta olis kyseessä. Asunto on n. 100m2 neljä huonetta ja keittiö, saunalla.
Itse voitais purkuhommia tehdä muttei paljon muuta ehditä.

No jos muistat jo esihistoriallisen Unelmakämppä ohjelman, niin siinä ekassa kaudessa rempattiin jotain reilu 100m2 asuntoja (120-130m2?) totaalisesti. Työt tehtiin itse, paitsi lupia vaativat, ja jotain kalusteitakin taisi kuulua hintaan, mutta kyllähän ne aika kovasti siinä yritti säästää menoissa. Budjetti oli 40.000€, ellen väärin muista. Ja aikaa tuosta on tosiaan jo yli 5v eli taitaa hinnat olla vähän nousseetkin tuosta. Eli tosiaan jos uusitaan kaikki sisäovia ja listoja myöden, vaikkakin itse tehden, niin tuollaisiin summiin saa varautua.

Talo 130m2, 45 000e meni kaikkeen, uusittiin vessat x2, kylppäri, sauna, khh, olohuone, ruokailuhuone, keittiön kaapistot ja kodinkoneet, makkarit x3, eteinen, käyttövesiputket, viemäriputket, salaojat, sähköt täysin, lämmitys vaihdettiin öljystä vesi-ilmalämpöpumppuun ja vesikiertoisiin pattereihin. Niin ja kellarin lattia valettiin uusiksi ja eristettiin.

Vielä vois ulkolaudotuksen uusia ja ikkunat ehkä.
Tilat kolmessa kerroksessa.

Yhteistyössä