Mitä ristiäisiin vauvalle toukokuun alussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli sitten kun se kastemekko otetaan pois niin mitä sitten. Kesäkuussa syntyneellä tytöllämme oli ihan sellainen valkoinen kaunis kesämekko ja samanlaisesta kankaasta alushousut ja lisäksi pitsisukat. Mutta oli siis todellakin HELLE.

Eli joku mekko ja sitten sukkahousut vai? Saako tuommoiselle 5 viikon ikäiselle pujotettua sukkahousut inhimillisesti jalkaan?

minä oon ainakin käyttäny sukkahousuja vastasyntyneestä lähtien...miks ei niitä sais pujotettua jalkaan...?

mut joo varmaan joku kiva mekko ja sukkikset ainakin ite laittaisin. meillä molemmilla ollu tytöillä näin (tosin talvella ollu ristiäiset)

kyllä ne sukkikset saa jalkaan tai sitten valkoiset puolipotkarit ainakin.mekko ehdottomasti niin vanhemmat ihmiset tykkää kun näkee vaivaa pukeutumisen eteen ettei vaan body päällä.

Heh, mein poitsu kastettiin maaliskuussa, ja jätkä oli kastamisen jälkeen asussa body ja nilkkasukat... meil oli ihan kauhean kuuma, vähänkin enemmän vaatteita ni jätkä olis hermostunut pystyyn.

Mä olin ostanut hienon juhla-asun, joka jäi sitten käyttämättä :(

No, meillä saatiin vähän juhlavampi asu sellasella pitsiessulla, vaikka olikin "vain" tavallinen body sitten siellä alla. Sukkiksia ei ollut, kun oli kesähelle, mutta valkoiset sukat ja lakerikengät... :D Mummu halus ne välttämättä jalkaan - ainakin kuvan ajaksi. :whistle: