mitä ruokaa mä tekisin? Oon niin kyllästyny

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
aina samaa. Kanaa, jauhelihaa tai makkaraa yääk. Mies ei oikeen välitä uusista ideoista kun on niin ennakkoluulonen ja sen mielestä kaikki muu liha paitsi jauheliha tai sisäfile on jänteistä tai läskistä.

Antakaa kiltit vinkkejä mitä vois tehdä jotain turvallista mutta vähän erilaista ja maukasta! Kala ja maksa ei käy. Huoh... ens kerralla otan miehen joka syö kaikkea mielellään ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä ei ees syödä makkaraa.
syömme halloumi- tai mozzarellasalaattia, grillataan siihen kamuksi kanaa tai possua.
miksi kala ei käy? me syömme paljon kalaa.

kun kaikki ei tykkää kalasta,esim mä en ole ikinä tykännyt joten sitä en perheelleni tee,aijuu kalapuikot on poikkeus

Menepä sellaiselle sivustolle kuin www.hellapoliisi.fi, aina löytyy joku ihana resepti.
Ja voithan tehdä myös ruokia joista mies ei innostu, hän voi joko maistella tai tehdä itse itselleen maistuvaa ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä ei ees syödä makkaraa.
syömme halloumi- tai mozzarellasalaattia, grillataan siihen kamuksi kanaa tai possua.
miksi kala ei käy? me syömme paljon kalaa.

kun kaikki ei tykkää kalasta,esim mä en ole ikinä tykännyt joten sitä en perheelleni tee,aijuu kalapuikot on poikkeus

jos ei oo allerginen, ni kantsi opetella laittamaan kalaa, koska sen omegat estää masista ja pitää aivot kunnossa muutenkin. pakastealtaassa on pirkalla esim valmiita ruodottomia fileitä, joista kalakeitto onnistuu varmasti.

lohikeitto. lohikuutio ja perunajuuressekoitus pakasteesta :D ei vois iisimpää taas olla..
kuutio oli rainbow: n ja pakasteet joku uuskeittosekoitus... ääsmarketsita. hintaa tuli apaut 6 eur.. ja kaksi päivää syödään.. penninvenytyskuukausi

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Menepä sellaiselle sivustolle kuin www.hellapoliisi.fi, aina löytyy joku ihana resepti.
Ja voithan tehdä myös ruokia joista mies ei innostu, hän voi joko maistella tai tehdä itse itselleen maistuvaa ruokaa.

Kiitos sinulle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:

Kiitos sinulle! :)

Ole hyvä =)
Oikeasti tosi hyvät sivut. Mullakin lyö usein tyhjää kun pitäs uusia ruokia keksiä, mä olen meidän perheen rajoittunut kun en syö lihaa tai kanaa mutta muu perhe syö.

Kokeile muuten joskus tuon sivuston valkosuklaa-daim kakkua, ihan superhyvää ja maistuu kaikille nirsoillekin :D

Yhteistyössä