Mitä ruokaa teette pojoilijat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Mä olen niiiin huono keksimään ruokia ja kevyitä semmosia. Voisitteko laittaa omia kevyitä lemppareita ja mielellään ihan ohjeen kera ja paljonko menee noin. pojoja annoksesta. Kiitos:)

Mä laitan ihan tavallisia ruokia, kevennän vain niitä. Tällä viikolla meillä on

makaroonilaatikkoa
kalakeittoa
chevretäytteisiä broilerin fileitä
chili con carnea
spagettia ja lihapullakastiketta
hernekeittoa
riisiä ja kerma/pinaatti/ananaskastiketta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 10:06 Essi81 kirjoitti:
Mä olen niiiin huono keksimään ruokia ja kevyitä semmosia. Voisitteko laittaa omia kevyitä lemppareita ja mielellään ihan ohjeen kera ja paljonko menee noin. pojoja annoksesta. Kiitos:)

no mäkin yleensä laitan ihan tavallista ruokaa, välillä teen itselleni ehkä jonkun kevyemmän sosekeiton jos tarviin pisteitä muuhun (lue:herkkuihin) :whistle:
mutta mulla ois tuolla pari painareiden keittokirjaa niin vinkkaa yyllä minkämoisesta ruuasta tykkään niin voin laittaa sulle yyllä muutaman ohjeen ja paljonko pisteitä :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 18:18 murmeli82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 10:06 Essi81 kirjoitti:

no mäkin yleensä laitan ihan tavallista ruokaa, välillä teen itselleni ehkä jonkun kevyemmän sosekeiton jos tarviin pisteitä muuhun (lue:herkkuihin) :whistle:
mutta mulla ois tuolla pari painareiden keittokirjaa niin vinkkaa yyllä minkämoisesta ruuasta tykkään niin voin laittaa sulle yyllä muutaman ohjeen ja paljonko pisteitä :wave:

Hei jos viittit niin laita tulemaan :) Mulla ei ole vielä ainakaan mitään keittokirjoja ... Elikkäs aikas paljon tulee käyttettyä ihan paistijauhelihaa ja sitten kanasuikaleita. Sekä tietysti, perunaa, makaronia ja riisiä. Jotain siihen tyyliin... elikkäs aika perusjuttuja :) Kiitos jos viitsit kattoa ja laittaa mulle :flower:

Yhteistyössä