Mitä ruuaksi tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulppaani ehdottomasti!

Voi miten kivaa! Mikä se bändi on, en tunne? Kaikenlaista, joskus otan nostagliapljäyksen ja kuuntelen nuoruuden musiikkia. Myös klassisesta pidän.
Tulppaaneita oli tossa alepassa. Siel on kyl tosi halpoi ne kukat ja emmä niissä niin eroa huomaa kukkakaupan kukkaan. Okei ruusuis kukkakaupaasa ollu pidempi varsi jos oikein muistan. Noh ite en the wkdin musasta diggaa enkä oikeen oo kuunnellut sitä. Haluutko laittaa jonkun nuoruus biisin tähän? Jos löytyis uutta musaa mulle😊

Ok. Eipä noitakaan oo tullut kaupassa vastaan. Monta peuraa yks ampuja saa metsästää vuodessa? Ja eiks niissä oo rajoituksia jos tyyliin sata peuraa saa vain vuodessa ampua ni kenelle ne kiintiöt annetaan ekoille jotka hakenut lupaa vai miten toi homma etenee?
meillä on noin sata pyytäjää ja 150 lupaa eli periaatteessa jokainen saa ampua aikasen ja vasan

tammikuussa katotaan mitä on ssat ja jos lupia on vielä niin saa ampua lisää

Tulppaaneita oli tossa alepassa. Siel on kyl tosi halpoi ne kukat ja emmä niissä niin eroa huomaa kukkakaupan kukkaan. Okei ruusuis kukkakaupaasa ollu pidempi varsi jos oikein muistan. Noh ite en the wkdin musasta diggaa enkä oikeen oo kuunnellut sitä. Haluutko laittaa jonkun nuoruus biisin tähän? Jos löytyis uutta musaa mulle😊

No kukkakauppias sitoo kimput ja varmaan heillä on myös tuoreempia kukkia. Mut kiva, että marketistakin saa.

Kuule tämä on mulla soinut paljon päässä viime aikoina.

meillä on noin sata pyytäjää ja 150 lupaa eli periaatteessa jokainen saa ampua aikasen ja vasan

tammikuussa katotaan mitä on ssat ja jos lupia on vielä niin saa ampua lisää
Mä tykkään kyllä peurasta. Monena jouluna tai muutamana ni sisko oli sitä laittanut. Mut pitkä aika ku viimeks peuraa syönnyt. Ootkos jousipyssyllä metästämistä koskaan yrittänyt? Ku eikse liha jotenkin mennyt huonommaksi jos ihan kiväärillä ampuu vai oliko sillä mitään vaiktusta lihanmakuun jotenkin muistelin siitä lukeneeni tai sit se oli unta. Mikäs sun mielestä peuran paras osa on?