Mitä ruuaksi tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kananfile suikaleina. Hunajamarinaadissa. Mitä tekisit jos olisit yksin ja mitä todennäkösemmin nyt teet kun on monta. Tiiäks mä oon kyl pitkään jo himoinnut sitä kaupan lihatiskin grillattua broileria. Monta kokonaista broileria teillä menis jos kaikki syö? Ootko sä koskaan tehnyt sitä kokonaista broileria uunissa ne vissiin about 6.99kilo mut en oo viellä sitäkään testannut

Ahaa okei. En itse sellaisia juuri käytä, poika tykkäsi joskus, mut nyt tykkää maustaa itse, jos siis itse tekee. Mut joku kastike niistä ihan vaan riisin ja vihannesten kanssa?

Tai miten olisi tällainen:

Itelle tekisin varmaan nuudeleita ja vihanneksia, mulla on nyt tuoretta paksoita, jota rakastan.

Grillattu broileri on herkkua. Joskus olen tehnyt itse, ja välillä ostan niitä rintafileitä tai koipia. Niin muuten valmiista grillatusta broiskusta olen tehnyt sellaisia tortillalättyjä niin, että ne täytetään (lisäksi vaikka paprikaa, herkkusieniä..) ja kierretään rullalle, sit salsaa/tomaattikastiketta ja juustoraastetta päälle ja uuniin. Voishan niitä tehdä niistä valmiista suikaleistakin.

Joo en vielä tiedä, mitä teen tänään. Meitä on kolme. Viikonloppuna oli useampi ja tein enemmän ruokaa.

Heippa oisko ideoita mitä tänään ruuaksi. Ois jauhelihaa,kanaa pakastimessa. Eilen söin kyl jauhelihaa ja spaghettia. Mut mitä vois tehä kanasta 800grammaa tai sit vaan yks paketti 400grammaa. Mut mitä kanan kanssa?
Vielä kerkii hakea ahvenet järvestä ruokakaloiksi. Sit keittää ahvenpotut, kastikkeeksi sipulivoisula ja puolukkahilloa tai survosta. Näillä mennään, heipparallaa.

Ahaa okei. En itse sellaisia juuri käytä, poika tykkäsi joskus, mut nyt tykkää maustaa itse, jos siis itse tekee. Mut joku kastike niistä ihan vaan riisin ja vihannesten kanssa?

Tai miten olisi tällainen:

Itelle tekisin varmaan nuudeleita ja vihanneksia, mulla on nyt tuoretta paksoita, jota rakastan.

Grillattu broileri on herkkua. Joskus olen tehnyt itse, ja välillä ostan niitä rintafileitä tai koipia. Niin muuten valmiista grillatusta broiskusta olen tehnyt sellaisia tortillalättyjä niin, että ne täytetään (lisäksi vaikka paprikaa, herkkusieniä..) ja kierretään rullalle, sit salsaa/tomaattikastiketta ja juustoraastetta päälle ja uuniin. Voishan niitä tehdä niistä valmiista suikaleistakin.

Joo en vielä tiedä, mitä teen tänään. Meitä on kolme. Viikonloppuna oli useampi ja tein enemmän ruokaa.
Joo siis kerran ku tyttö tuli mun luokse yökyläileen pitemmäks aikaa ni lapsen äiti toi samal ton hunjakanan ja sit maustoin sitä ja laitoin kermaa ja siit tuli ns vahingossa tosi hyvänmakuinen ja sillä kertaa riisitkin onnistui täydellisesti. Onko sulla minuuttikello joka herättää kun ruoka pitää ottaa pois vai vaan päänsisällä jo teidät millon on oikee hetki. Mitäs teillä sit oli ruokana viime viikonloppuna? Mä taidan lähtee prismaan ja hakeen tortilloit. Siihen vois laittaa. Jauhelihaa,kurkkua,salaattia, juustoraastetta, smetanaa,guagamolea ja se punanen taco soossi. Mut viel harkinnassa. Mitä jos sul ois 23€ tilillä. Ostaisitko ruokaa vai koittaisit uhkapeleillä voittaa lisää fyrkkaa lompakkoon?
Tykkäätkö sipseistä? Toi riisivuoka ainakin näyttää hyvälle