V
vierailija
Vieras
Kananfile suikaleina. Hunajamarinaadissa. Mitä tekisit jos olisit yksin ja mitä todennäkösemmin nyt teet kun on monta. Tiiäks mä oon kyl pitkään jo himoinnut sitä kaupan lihatiskin grillattua broileria. Monta kokonaista broileria teillä menis jos kaikki syö? Ootko sä koskaan tehnyt sitä kokonaista broileria uunissa ne vissiin about 6.99kilo mut en oo viellä sitäkään testannut
Ahaa okei. En itse sellaisia juuri käytä, poika tykkäsi joskus, mut nyt tykkää maustaa itse, jos siis itse tekee. Mut joku kastike niistä ihan vaan riisin ja vihannesten kanssa?
Tai miten olisi tällainen:
Broileri-riisivuoka - Valio
Broileri-riisivuoka on jo lähes klassikon leiman saavuttanut uuniruoka. Alkuvalmistelujen jälkeen ruoka kypsyy uunissa ihanasti itsekseen.
Itelle tekisin varmaan nuudeleita ja vihanneksia, mulla on nyt tuoretta paksoita, jota rakastan.
Grillattu broileri on herkkua. Joskus olen tehnyt itse, ja välillä ostan niitä rintafileitä tai koipia. Niin muuten valmiista grillatusta broiskusta olen tehnyt sellaisia tortillalättyjä niin, että ne täytetään (lisäksi vaikka paprikaa, herkkusieniä..) ja kierretään rullalle, sit salsaa/tomaattikastiketta ja juustoraastetta päälle ja uuniin. Voishan niitä tehdä niistä valmiista suikaleistakin.
Joo en vielä tiedä, mitä teen tänään. Meitä on kolme. Viikonloppuna oli useampi ja tein enemmän ruokaa.