Pää on ollut tyhjä jo pidemmän aikaa ruuanlaittopuolella. Siis antaisitteko vähän vinkkejä, mitä teillä on tänään ruokana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siin on sulle suukko moiskis
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:Meil oli ihan nakkikastiketta ja perunoita, katotaan sit, mitä toinen ruoka tänään on...
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä varmaan heitän uuniin kalapuikkoja ja ranskikiset, lisäksi vois tehä bearnice kastikkeenmua laiskottaa tänään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä varmaan heitän uuniin kalapuikkoja ja ranskikiset, lisäksi vois tehä bearnice kastikkeenmua laiskottaa tänään
![]()
Kokeileppa joskus semmosta että uunivuokaan keitetyt riisit siihen päälle ne kalapuikot ja tuo kastike ja uuniin koko systeemi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä varmaan heitän uuniin kalapuikkoja ja ranskikiset, lisäksi vois tehä bearnice kastikkeenmua laiskottaa tänään
![]()
Kokeileppa joskus semmosta että uunivuokaan keitetyt riisit siihen päälle ne kalapuikot ja tuo kastike ja uuniin koko systeemi.