mitä saa juoda ruokajuomana jos vesi ei maistu ruoan kanssa, eri viinejä paljon maistellut kaikki yöks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepsss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepsss

Vieras
kotikalja vasta pahaa onkin:S siiderit muut kaljat ruoan kanssa ,ei kiitos. Kylmä maito on hyvää ja maistuu ruoan kanssa täydelliseltä. Eikö voi kun kerran suomessa ollaan ni tarjota sit ravintoloissa, hienoista laseista sitä maitoa ni ollaan fiiniä...:D ja ilman ruokajuomaa (maitoa) ruoka menettää paljon

Suomalaiset turvenuijat eivät osaa tai uskalla kysyä ja pyytää. Kunnon ravintolasta saa melkein mitä vaan kun pyytää. Annoksia voi muuttaa ja muutakin löytyy kuin mitä listalla on. Maitoa löytyy ihan taatusti ravintolasta kuin ravintolasta. Mutta kun nämä perkeleen juntit vain katsovat listaa ja jupisevat keskenään että voi kun ei ole sitä eikä tätä.

Mä en ymmärrä että miten vesi muka maistuu pahalta? Älä väitä että et koskaan juo vettä, se kun pitäis olla pääasiallinen janojuoma. Ja on aika junttia aikuisena juoda ravintolassa maitoa. Kyllä mä ymmärrän ettei maalaistalossa kasvaneena osaa oikein muuta juoda, mutta kyllä pitäis aikuisena opetella edes sitä vettä juomaan.

Munkin mies tilaa joskus maitoa (Suomessa). En ole myös ymmärtänyt hävetä häntä, enkä käsittänyt myöskään että hän saattaa vaarantaa tilauksellaan ravintolaväen hengen ja terveyden.

Tilataan miehen kanssa aina isot cokiset ja minä usein maitoakin :D eikä ees hävetä. Ja viikottain käydään raflassa. Junttia on yrittää välttää kaikkea muka-junttia. Mersulla tai audilla ajetaan raflan pihaan ja tilataan mitä lystätään.

mä en vois kuvitellakaan ottavani ruuan kanssa jotain limukkaa tai siideriä. punaviiniä juon yleensä, mutta jos syödään monena päivänä hienosti ravintolassa, niin joku kerta niistä sitten otan maitoa. tai silloin kun ollaan lasten kanssa liikkeellä, niin taatusti juon aina maitoa

Tää vesi ei maistu -kommentti huvittaa mua joka kerta.
Kuulostaa ihan pimeältä että joku ei voisi juoda vettä :O
Menisin ehkä tutkituttaan pääni jos olisin noin idiootti.

Miten se maito oikein lisää makunautintoa? :D PItääkö sen olla rasvatonta että ruuan maku tulee paremmin esiin? Vai punaista maitoa että täydentää ruuan makua? Vai vaihdetaanko pääruuan mukaan? Kermaisen kastikkeen kanssa täysmaitoa ja kalan kanssa rasvatonta? :D Musta on vaan jotenkin huvittavaa, että ruoka muka maistuisi paremmalle maidon kanssa, että se ihan kuuluu siihen sitä makuelämystä täydentävästi :D Eikö sitä voi vaan rehellisesti sanoa et mä olen aina tehnyt näin niin haluan aina tehdä näin? Se tuttu ja turvallinen aina ennen kaikkea.
Tästä huolimatta, tilatkaa mitä tilaatte. Kai jokainen saa juoda ruokansa sitä mitä huvittaa.

[QUOTE="Jep";27769686]Tää vesi ei maistu -kommentti huvittaa mua joka kerta.
Menisin ehkä tutkituttaan pääni jos olisin noin idiootti.[/QUOTE]

Samaa mieltä. :D

Elämme itsekkyyden aikakautta. Minäminäminäminä...
Millään muulla ei ole väliä, ei hyvillä tavoilla, ei etiketillä, vain minäminäminä...

Huvittavaa on, kun siitä ollaan vielä niin ylpeitä, että minäminäminä...

[QUOTE="Jep";27769686]Tää vesi ei maistu -kommentti huvittaa mua joka kerta.
Menisin ehkä tutkituttaan pääni jos olisin noin idiootti.[/QUOTE]

sä kuulostatkin ihan hitsin terävältä.

Saahan sitä maitoa tilata ja juoda, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että onhan se nyt hemmetin JUNTTIA. Juntti, juntti, juntti. No, jos sen kestää niin senkun juo maitua...

[QUOTE="vieras";27769697]Samaa mieltä. :D

Elämme itsekkyyden aikakautta. Minäminäminäminä...
Millään muulla ei ole väliä, ei hyvillä tavoilla, ei etiketillä, vain minäminäminä...

Huvittavaa on, kun siitä ollaan vielä niin ylpeitä, että minäminäminä...[/QUOTE]

kukas se on MINÄMINÄ jos kaviaarit menee väärään kurkkuun kun naapuripöydässä juodaan MAITOA? Sunko vuoksi pitäisi jonkun vettä juoda? Saako rouvalle/herralle tuoda vielä minäminä-peilit ympärille niin voit ihastella vain itseäsi ruokailemassa, ettei ny vaan mee ruokahalu kun viereisessä pöydässä ehkä rikotaan etikettiä?!

Jos pitää valita kokiksen ja maidon välillä, niin valitkaa pliis se maito. Kokiksen juominen ruuan kanssa ellei se sitten satu olemaan joku hampurilaisateria Chicosissa vasta junttia onkin.
Itse en kyllä tajua mikä vika on vedessä tai vissyssä ruokajuomana, jos ei viiniä halua ottaa.

Mutta tosiaan: on ravintoloita ja ravintoloista. Jossain ABC:llä se on herttisen yhdentekevää, mitä sen leikkeen kanssa juo...

[QUOTE="mummeli";27769827]Maidon juominen osoittaa köyhyyttä, vähä-älyisyyttä ja junttiutta. Viina ja kalja ovat hienoja ja terveellisiä sivityneen ihmisen juomia.[/QUOTE]

images

o, ihan helvetin fiksua :O ennemmin mä oon sit köyhä vähä-älyinen juntti, kun sinunkaltainen ihminen =)