mitä saa syödä easy diet - dieetillä? kokeneiden neuvoja kiitos! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kristalli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kristalli"

Vieras
mulla on varattuna suolaisia pusseja 6 toistaiseks, makeita pusseja 6, puuroa vain 1 ja tarkoitus ostaa aina irtopusseina kun alkaa edelliset loppua :) eli en osta valmispakettei kun etsin hyvää makua siis.
mutta itse asiaan! saanko näitä syödä easy diet kuurilla : kananmuna, vihannekset, hedelmät(avokado, greippi) <--pääasiassa noi kaksi + kiivi. en oikein tykkää muista hedelmistä.joskus banskuista.
sitten saako silloin ottaa marjoja, ananasta omassa mehussaan, soijajugurttia tahi luonnon jugurttia, ja raejuustoa.

Mä urheilen 3 kertaa viikossa lihastreeni kotona omin välinein ja 2-3 kertaa aerobinen treeni (juoksua n.30 min) ja joogaa n.4 kertaa viikossa. eli PROTSKUN TARVE KOVA.olen lakto-ovo vegaani. eli mikä olisi ihanteellisin yhdistelmä? en ole rajusti ylipainoinen mutta tahtoisin eroon raskauskiloista + en imetä.

syön vitamiini,rauta,kromi ja sinkki tablettei ja superfood jauheita:maca, acai, psyllium(ummetukseeni) ja spirulinaa+ syön leseitä paljon jugurtin seassa.kauraleseitä.

mitä karsin pois siksi aikaa kun syön easydiet tuotteita ja tavoite -3-5 kg :)
rasvat huitsin hitoille....lihasta kehiin kunhan saan eka tän paino puolen kuntoon, ei nää läskit muutu lihakseks, ne pitää saada eka pois neuvottiin minulle kun kysyin miten saan lihasta kroppaan, sanottiin et löysät pois ja sit protskulle kunnolla ja lihasta hankkimaan.

nyt neuvot kehiin mitä jätän pois ruokavaliostani tässä ensiviikolla kun aion viikon vedellä tällä easy-diet dietillä.kun ees sais sen 3 kiloo puristettua pois...se onnistui aikanaan nuttrilet kuurilla viikossa mut hitto ne nuttrilet ruuat on pahemman makuisii ku nää easy diet ruuat :/

[QUOTE="kristalli";29334860]eikö todellakaan kukaan ole kokeillut tätä dieettiä? :O noi pennut voi mennä leikkikehään.tahtoisin aikuisten vastauksia.[/QUOTE]
Syö tavallista ruokaa, mutta vähemmän. Heitä nuo taikapussisi helvettiin. Kun kulutat enemmän kuin syöt, laihdut. Nuo ihmedieetit ovat "rahat pois tyhmiltä" kupruja.

Painonhallinta lähtee oikeista elämäntavoista. Ei ole mitään järkeä yrittää dieetata läskejään pois jollain tohtori Totallynotfraudin maagisilla jauheilla, kun sen dieetin jälkeen jatkuu samat elämäntavat, joilla läski alunperin kertyi.

Pentuudesta: Vaikka olenkin nuorekas, en ole niin tyhmä, että ostaisin noita epätoivoisille laihduttajille suunnattuja ylihinnoiteltuja käärmeöljytuotteita.

Viimeksi muokattu:
Jos niitä pusseja käyttää, niin ei kannata syödä mitään muuta kuin niitä. Niissä on kaikki mitä kroppa tarvitsee, ja ne on kaikki pahan makuisia. Kanapussin haju on ällöttävä, itse suosin sitä wannabe suklaata koska se ei suorastaan kuvota, mutta ei myöskään tuoksu eikä maistu miltään ruokaa muistuttavalta.

Itse ainakin suosin sitä ajatusta, että laihduttaessa ei ajattele ollenkaan ruokaa eikä syömistä. Niillä pusseilla se on helppoa, koska se pöperö on kaukana ruoasta; niinpä ei tarvitse olla miettimässä sen kummemmin tomaatteja kuin kananmuniakaan edes pussien välissä. Teetä tai kahvia, ilman sokeria, kermaa tai muitakaan lisukkeita. Vettä.

En pusseile kuin muutaman päivän kerrallaan. Muutamassa päivässä mahalaukku pienenee niin paljon, että ruokamäärät on pussikuurin jälkeen helppo pitää pieninä. Ns. pussipäivät ovat työssä ja liikunnassa huomattavan tehokkaita: kun kerran ei syödä eikä ajatella syömistä, pitää se aika käyttää jotenkin muuten.

se olisikin super et aattona ois vatsalaukku pienempänä.huom.en ole lääkärien mittakaavojen mukaan ylipainoinen! mutta tahdon silti hiukan hoikemmaksi jotta mahdun joulumekkooni ;) ja tarkoitus on sit tän ns.pikadietin perään jatkaa kevyel, terveellä ruokavaliolla ja liikunnalla.kunhan ennen joulua sais vähän kiloi pois.huom.alkoholi ei ole mun ongelma kuten monilla.mä juon n.kerran kuukaudes lasillisen viiniä.jouluna aion juoda pari lasillista punaviiniä ruuan kera.suklaata tulee varmana otettua kun kokeilin pakettia jota vanhemmat lähetti...yksi sisältää selkeesti konvehtei enkä voi vastustaa :D onneks on mies joka syö puolet.heh.oon nyt ostanut lisää pusseja eli JOKA MAKUA ON PARI PUSSIA ja patukoita 7 kpl. :) kannattaisko siis vetää VAIN EASY DIET PUSSUKOILLA? :)

[QUOTE="kristalli";29335783]se olisikin super et aattona ois vatsalaukku pienempänä.huom.en ole lääkärien mittakaavojen mukaan ylipainoinen! mutta tahdon silti hiukan hoikemmaksi jotta mahdun joulumekkooni ;) ja tarkoitus on sit tän ns.pikadietin perään jatkaa kevyel, terveellä ruokavaliolla ja liikunnalla.kunhan ennen joulua sais vähän kiloi pois.huom.alkoholi ei ole mun ongelma kuten monilla.mä juon n.kerran kuukaudes lasillisen viiniä.jouluna aion juoda pari lasillista punaviiniä ruuan kera.suklaata tulee varmana otettua kun kokeilin pakettia jota vanhemmat lähetti...yksi sisältää selkeesti konvehtei enkä voi vastustaa :D onneks on mies joka syö puolet.heh.oon nyt ostanut lisää pusseja eli JOKA MAKUA ON PARI PUSSIA ja patukoita 7 kpl. :) kannattaisko siis vetää VAIN EASY DIET PUSSUKOILLA? :)[/QUOTE]
Boldauksesta: Joo, niin varmaan on. Jostain kumman syystä vaan tietty porukka pyörii näissä "osta laihduttavaa taikajauhoa satasella" -kusetuksissa mukana, vaikka kuulemma normaalit ruokailutottumukset ovatkin aina kohdallaan :rolleyes:

Yhteistyössä