Mieheltä Tallinnan reissun joka tehtiin ihan KAHDESTAAN pe-la.
Sunnuntaina sain esikoisen upean kerhossa askarteleman kortin ja mukavaa yhdessäoloa koko perheen kesken. :heart:
Esikoinen oli tehnyt päiviksessä kortin ja puukaulakorun :heart:
Miestä muistutin lauantaina, että "Huomenna on sitten äitienpäivä!"
"Aijaa...eikö se ookaan 25.5?"
Sunnuntaina aamulla mies toi kuitenkin poikien kanssa paketin, jossa oli Kenzon tuoksuja (pikkuputeleita). Olin ihan äimänä :heart: Toinen kerta 4 vuoden aikana, kun mies osti mulle äitienpäivänä jotain. Viime vuonna sain valkoisen ruukkuruusun.
Monitoimityökalun mieheltä, itsetehdyn servettitelineen + puisen kukan pojilta. Jo aikaisemmin sain upean hopeisen kaulakorun, jossa lukee kaikkien lasteni nimet. Se oli yhdistetty 30v- ja äitienpv-lahja...
Isommat tekivät mummilassa ollessaan helmikorun ja kortin. =) Päiväkodissa poika oli tehnyt purkin, johon laittoi kädenjäljen ja oma kuvakin vielä. Sisällä vaahtokarkkia. =)
Ihanan kortin ja kukkia. Mieheltä en mitään, enhän mie oo mieheni äiti B) . En oo muutenkaan yhtään lahjojen perään, en perusta niistä pätkääkään ja sen olen myös tehnyt miehelleni selväksi. Tietysti lapsilta saadut itse tehdyt jutut on asia erikseen :heart: .
Esikoiselta kerhossa tehdyn kortin ja istutetun siemenen, vielä ei mitään kasva, en tiedä edes mikä siitä tulee
Ja sitten esikoinen teki miehen kanssa vielä kortin kotona missä oli myös kuopuksen nimi. :heart: Tämä oli eka äitienpäivä etten saanut kukkaa tms. ollenkaan.