Mitä sanoisitte jos miehenne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoako

Vieras
pelaisi jotain nettipeliä koko ajan ja sielä sit "tutustuisi" joihinkin ulkomailla asuviin naisiin, joita lisäilee fb:ssä kaverikseen ja muutaman kerran oon huomannut hänen kirjottelevan jotain ihmeellistä niitten kanssa.. Kommentoi yhden kuvaan englanniksi että on "nice", ja keskustelussa kerran kerkesin nähdä että yksi nainen oli hänelle kirjottanut "i love you my honey <3".. siis mitä vit..? Mun mielestä ei ihan normaalia. Miehen mielestä "no me vaan pelleillään, tuohan asuu jossain kaukana".

No ei tossa muu mun korvaan kuulosta pahalta kuin nuo rakkausjutut... Mutta ehkä ne on läppää tai sitten kirjoittaja on sellainen joka hokee tuota kaikille kavereilleen. Jos mies on avoin asian suhteen eikä esim. salaile tekemisiään niin en huolestuisi.

salailee kyllä ja sit kun mä kysyin siitä niin "no siis se on eri asia ku nää on tommosia pelijuttuja, mitä sitte?". Kysyin että tykkäiskö hän jos mä kirjottelisin jollekin miehelle netissä rakastavani sitä niin "no se nyt on eri juttu ku nää pelijutut".

joissakin maissa on tapana sanoa hun tai hon useimmin mutta ihan rakastaa.. kyllä raja on vedettävä johonkin,voit pyytää miestäsi sanomaan että on avioliitossa yms ei ole soveliasta. mutta jos nyt jossain pelissä miehesi on antanut toiselle pelaajalle jonkun virtuaali esineen voihan toinen pelaaja sanoa "sä sit oot niin ihana <3" mene ja tiiä mutta virtuaali suhteessa voi olla myös pelin sisällä joka on pettämistä.

Luin omalle miehelleni tämän keskustelun, koska hän itse pelailee nettipelejä ja hänen vastauksensa oli: "aika ihme äijä saa olla kun pelissä tiedustelee onko naisia onlinessa (eli pelaamassa sillä hetkellä)" sitten kysyin häneltä, että mitenniin kyselisi. "No ei siellä tiedä kenen kanssa pelataan, ei siellä sukupuolta mistään näe, että mun korvaan kuulostaa niinkun tämä mies kalastelisi niitä naisia sieltä."

Että näin.

Yhteistyössä