Mitä sanoisitte, jos tapailisitte miestä ja saisitte selville että hän lämmittelee eksäänsä samaan aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tilanne on nyt tämä. Suhde on orastamassa hiljaksiinsa. Mies on ollut ensin ystävä ja sitten tullut läheisemmäksi. Meninpä sitten jonkin sisäisen äänen johdattamana lukemaan miehen sähköpostit (tätä ennen tapahtui pari episodia miehen kavereiden kanssa, jossa eksää ylistettiin ja minua haukuttiin ja kysyttiin että mitä teen).
Koko tämän ajan, missä ensin olimme ystäviä, sitten tämä puoli vuotta jolloin olemme lähentyneet todella paljon, mies onkin lämmitellyt eksäänsä.
Olemme siis tunteneet vuoden, mies on eronnut eksästään kaksi vuotta sitten.

Mitä tekisitte itse?

Aika selvä peli.. eksä jos sattuis lämpeneen, jäät rannalle, mutta noin pahan päivän varana olet sitten ihan oiva viihdyttäjä. AIKA perseestä. Vaihda maisemaa.

Mun on pakko sanoa, että mulla on exän kanssa vielä jonkinlaista säpinää peittojen alla ajoittain, tosin meidän erosta ei ole kuin reilu kuukausi vasta. Exällä on jo uusi nainen, joka ei tiedä tästä meidän jutusta ainakaan vielä mitään. Itse jos kuulisin jotain tuollaista, niin pistäisin ensin miehen tilille ja luultavasti jättäisin jutun siihen ja jatkaisin omaa elämääni, koska sehän on selvä, että jos mies on pari vuotta sitten eronnut ja sillä on nyt exän kanssa jotain, niin se mies ei ole siitä exästä eroon päässyt ja ei sellaisen miehen kanssa voi suhdetta rakentaa ainakaan mitään pysyvää ja vakavaa.

Jep Lop, noin minäkin ajattelin. Onpa sitten ihan vitun kiva ollu, kun oon saanu olla miehen seurapiirin sylkykuppina koko tämän ajan. Eikä muuten ihme. Vituttaa niin että en tiedä edes miten päin tässä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jep Lop, noin minäkin ajattelin. Onpa sitten ihan vitun kiva ollu, kun oon saanu olla miehen seurapiirin sylkykuppina koko tämän ajan. Eikä muuten ihme. Vituttaa niin että en tiedä edes miten päin tässä olla.

Itse kerran menneisyydessä ollut tämä eksän ja uuden lämmittäjä. Uus mies siinä toki oli kakkonen ja jäikin heti, kun sain tämän eksäni takas pauloihini. Karsea kuvio, josta olen todella pahoillani jälkeen päin. Molemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja siinähän lämmittelisi:
Aikoinaan on ollut syyt eroon,ihmiset vaan kuvittelee että asiat jotenkin muuttuisi eron jälkeen,ei ne muutu.
Hän ei ole arvoisesi,unohda moinen.

Juu, ja kuulemma ero oli virhe ja he kuuluvat toisillensa ja hän odottaa eksäänsä ikuisuuksiin.

Savu nousee korvista. Ei mitään, mutta tämä mies oli sitten myös maininnut et musta hän ei halua mitään, ja kertonut mun henkilökohtaisia asioita tälle eksälle. Niin henkilökohtaisia asioita joita olen uskonut vain muutamalle.

Vituttaa ihan apinan raivolla. En osaa sanoin kuvailla.

Sanomattakin selvää että suhde on ohi. Koska äijä on varastanut sun aikaa, niin mä myös kostaisin että tajuaa ettei noin kuulu tehdä. Siis joku pieni siisti kosto jolla horjutat hänen egoaan ja osoitat ettet ole enää hänen ja hänen läheistensä sylkykuppi.

No jos "sisäisen äänen johdattamana" käy rikkomassa kirjesalaisuutta, niin siinä on aina se riski että lukeekin itsestään ikäviä asioita. Kurja juttu, mutta ei kun uusia seikkailuita kohti.

Yhteistyössä