mitä sanon töissä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minnis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minnis"

Vieras
Sain pari viikkoa sitten keskenmenon ja viikko sen jälkeen alkoi olla vatsa niin kipeä (olin juuri silloin töissä) ja jouduin lähteä kesken päivän kotiin ja lääkäriin. Mulla todettiin kohtutulehdus. En oo kertonut keskenmenosta töissä ku vaan pomolle ja parille luotettavalle työkaverille. En halua että muut työkaverit saa tietää koko raskaudesta/kohtutulehduksesta. Mutta he siis tietävät että vatsakivun vuoksi lähdin lääkäriin ja sain sitten viikon sairasloman.. Nyt oon miettiny että mitä sanoisin sairasloman syyksi työkavereille, kun ne kuitenkin utelee, tosiaan en halua km:stä puhua. Tiedän ettei kenenkään saikut kuulu muille mutta oon aina ollu tällänen jännittäjä :(
Saoisinko vaan että on ollu vähä mahan kanssa ongelmia. Typerää tämmösestä stressaaminen :/

eiköhän tota vatsatautia oo ihan näihinkin aikoihin liikkeellä. Jos joku kyselee niin sanot että oli tavallista ärhäkämpää tautia

Olen muuten pahoillani kokemastasi = ( !!

[QUOTE="vieras";24632173]Jotain häikkää vatsassa. Tulehdusarvot koholla ja sait antibioottikuurin.[/QUOTE]
Ei sittenkään. Kyllä ärhäkkä vatsatauti on helpompi. Se ei herätä kenessäkään mitään mielenkiintoa.

Yhteistyössä