Mitä sanotte päivän syömisistäni? Dieetti siis menossa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marja"

Vieras
Aamupala: 2dl kevytviiliä, 4 rkl vehnäleseitä, omena

Lounas: nutrilett patukka

Välipala: 2dl kevytviiliä, 4rkl kaurahiutaleita

Päivällinen: 2dl makaroonilaatikkoa, kaali-ananassalaattia 4dl, 1 pala ruisleipä, 1tl margariinia

Välipala: Omena

Iltapala: 2 palaa ruisleipää, 2tl margariinia, 2 siivua keittokinkkua, paprikaa, 2 porkkanaa, 1dl maustamatonta rahkaa sekä 1dl mustikoita

Lisäksi juomina 2 kuppia mustaa kahvia sekä noin 2 litraa vettä. Tänä suurinpiirtein sama ruokavalio toistuu joka päivä tästä eteenpäin.

Mitä sanotte? Onko jokin pielessä ja jos on niin mikä? Mitä söisitte toisin?

Aika paljon syöt leipää, vaikka se ruisleipää onkin. Iltapalaksi suosittelen proteiini pitoisempaa, esim rahkaa marjoilla/ananaksella tmv. TAi sitten salaatti, johon lisäksi kanaa/kananmunaa/tonnikalaa/katkarapuja/fetaa. Ja heitä kaikki kevyt tuotteet kuikkaan!

Niin ja lisään vielä, että mun pt sanoi että iltaa kohden vähentää hiilareita. Aamupalalla voi syödä huoletta, lounaalla normaalisti kohtuudella, päivällisellä hiilarit 1/3 mitä lounaalla ja iltapalalla ei ollenkaan hiilareita (kasviksia ei lasketa)

Sen tekisin toisin, että en seuraisi syömisiäni noin tarkkaan. Mitä vähemmän ressaa, sitä normaalimpi on suhde ruokaan.

Itse olen syönyt koko elämäni sitä mitä on tarjolla, aina ei ole ollut mitään :/

Yhteistyössä