mitä se laulaa siinä happoradion biisissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matamiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauska kun tätä varmaan parin viikon välein joku kysyy... ja siltikään mä en voi käsittää että joku ei tiedä kuka Che oli.

Sen mä vielä ymmärrän jos on sanat kuullut väärin :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Hauska kun tätä varmaan parin viikon välein joku kysyy... ja siltikään mä en voi käsittää että joku ei tiedä kuka Che oli.

Älä nyt. Joskushan täällä käytiin keskustelu ja puolet mammoista oli sitä mieltä, että ei ole mitenkään tarpeellista tietää milloin talvisota käytiin tai milloin suomi itsenäistyi. Silloin olin todella :o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Älä nyt. Joskushan täällä käytiin keskustelu ja puolet mammoista oli sitä mieltä, että ei ole mitenkään tarpeellista tietää milloin talvisota käytiin tai milloin suomi itsenäistyi. Silloin olin todella :o :o :o

Niin no mitäs sitä mitään täytyy historiasta tietää kunhan tietää mitä Tuksulle tällä viikolla kuuluu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Nyt täytyy kyllä peesata ja olla todellakin :o :o :o

Ei sen puoleen, minäkään en voi käsittää sitä, että joku aikuinen ihminen ei muka oikeesti olis kuullut Chestä. :whistle: Enkä kyllä käsitä sitäkään, että jotkut pitää kyseistä heppua terroristina.. Siihen ei voi sanoa muuta kuin että valitettavan hyvin taitaa jenkkipropaganda upota täälläkin. :x

Yhteistyössä