Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:oon laulanut siis ihan omiani
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:oon laulanut siis ihan omiani
miten oot laulanu? nyt heräs uteliaisuus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:oon laulanut siis ihan omiani
miten oot laulanu? nyt heräs uteliaisuus![]()
pidän omana tietonani....
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikä se on?![]()
Kuuban vapautustaistelija
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Hauska kun tätä varmaan parin viikon välein joku kysyy... ja siltikään mä en voi käsittää että joku ei tiedä kuka Che oli.
Sen mä vielä ymmärrän jos on sanat kuullut väärin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Hauska kun tätä varmaan parin viikon välein joku kysyy... ja siltikään mä en voi käsittää että joku ei tiedä kuka Che oli.
Älä nyt. Joskushan täällä käytiin keskustelu ja puolet mammoista oli sitä mieltä, että ei ole mitenkään tarpeellista tietää milloin talvisota käytiin tai milloin suomi itsenäistyi. Silloin olin todella![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:http://lirama.net/song/257379
Nyt täytyy kyllä peesata ja olla todellakinAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Älä nyt. Joskushan täällä käytiin keskustelu ja puolet mammoista oli sitä mieltä, että ei ole mitenkään tarpeellista tietää milloin talvisota käytiin tai milloin suomi itsenäistyi. Silloin olin todellaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Hauska kun tätä varmaan parin viikon välein joku kysyy... ja siltikään mä en voi käsittää että joku ei tiedä kuka Che oli.
![]()
![]()
![]()