Mitä se on muilta pois, vaikka olen 40v ja kahden pienen lapsen äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummallista, en ole missään enkä koskaan törmännyt siihen että joku ei olisi tyytyväinen mun "lapsentekoikääni"! Täällä siitä aina puhutaan, mutta mulla ei ole asiasta mitään kokemusta eikä mielipidettä. Olen kai niin keskivertoäiti (24-32v) ettei kukaan kadehdi tai löydä kummastelun aihetta :)

[QUOTE="vieras";22388436]vai ni :D mistäs lähtien se on ollu fiksumpaa tehdä lapset nelikymppisenä kun riskit on korkeemmat eikä välttämättä enää tärppääkään silloin :D
[/QUOTE]

Toi nyt oli vähän kieli poskessa heitetty, mutta totta siinä sen verran että NORMAALISTI ihminen kypsyy ja viisastuu iän myötä. Toki on niitä ikiteinejä joilla viisaus ei kasva iän myötä, mutta jos ne nyt laskusta jätetään niin kyllä nainen muuttuu ajatusmaailmaltaan vuosien myötä.
Ikä tuo riskejä raskautumisen suhteen, mutta käsittääkseni ns teiniraskaudetkin on riskiraskauksia.
Joku tuolla fiksusti totesikin että vanhempi äiti kuolee todennäköisesti ennen kun lapset ovat edes aikuisia. No ei se kyllä ihan niin mene. Mun mummoni on yhä elossa ( kamalaa sai kuopuksensa 47-vuotiaana) nyt on sitten 98! Kukaan meistä ei tiedä milloin kuolee. Niin se syöpä , luonnonkatastrofit ja onnettomuudet vaan tappaa nuoriakin ihmisiä ja äitejä.

Eikös nykyään ole ihan yleistä että lapset tehdään vanhemmalla iällä? Ei mulle ole koskaan tullut mieleen että sitä pidettäisiin kummana, enemmän olen kuullut kummastelua nuorista äideistä.

siis miten muka joku 30 vee saatikka vanhempi mummeli jaksaa tai osaa hoitaa vauvaa???! no kyl tietty mummona! mut äitinä? never! siis kyl mun tuntemist äideist ton ikäset on jo iha uupuneit eikä tajuu mistää mitää. :( oikee ikä tehä lapset on 15 - 25. :) <3

[QUOTE="milaja";22396132]siis miten muka joku 30 vee saatikka vanhempi mummeli jaksaa tai osaa hoitaa vauvaa???! no kyl tietty mummona! mut äitinä? never! siis kyl mun tuntemist äideist ton ikäset on jo iha uupuneit eikä tajuu mistää mitää. :( oikee ikä tehä lapset on 15 - 25. :) <3[/QUOTE]

Ja sun kirjoitustavan perusteella olet 15v. Mut ei siinä mitään. Hyvä äiti varmasti kuitenkin. :)

No naiset yleensä yli 8kymppisiksi ainakin.
Oli kyl hauskat argumentit sillä kommentoijalla..

Ootteko muuten huomanneet että 4kymppiset pienten lasten äidit on paljon coolimpia tyyppejä kuin 4kymppiset mummot?

Itse asiassa olen huomannut. Saakohan tätä sanoa ääneen...no, sanon silti. En ole tainnut koskaan tavata sellaista nelikymppistä isoäitiä, josta pitäisin. Ne muutama, jotka mä ikäväkseni tunnen/tiedän, on tapauksia joille alhainen koulutustaso, työttömyys, Kelan/sossun/lastensuojelun tms haukkuminen, rumat tatuoinnit, kirosanojen viljely, äidiksi ennen täysi-ikäistymistä tuleminen & lapsien tekeminen ainakin kahdelle isälle on suvussa kulkeva kunnia-asia.

Itse asiassa olen huomannut. Saakohan tätä sanoa ääneen...no, sanon silti. En ole tainnut koskaan tavata sellaista nelikymppistä isoäitiä, josta pitäisin. Ne muutama, jotka mä ikäväkseni tunnen/tiedän, on tapauksia joille alhainen koulutustaso, työttömyys, Kelan/sossun/lastensuojelun tms haukkuminen, rumat tatuoinnit, kirosanojen viljely, äidiksi ennen täysi-ikäistymistä tuleminen & lapsien tekeminen ainakin kahdelle isälle on suvussa kulkeva kunnia-asia.

Juu, saman huomannut. Ja ne tosi nuorena lapsia tehneet yleensä vanhenee hurjan nopeesti, ovat nelikymppisinä jo sen näkösiä että hautausmaa kutsuu minä hetkenä hyvänsä.
Elämä on jotenkin heiltä nähtävästi jo ohi, omasta mielestään. :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="milaja";22396132]siis miten muka joku 30 vee saatikka vanhempi mummeli jaksaa tai osaa hoitaa vauvaa???! no kyl tietty mummona! mut äitinä? never! siis kyl mun tuntemist äideist ton ikäset on jo iha uupuneit eikä tajuu mistää mitää. :( oikee ikä tehä lapset on 15 - 25. :) <3[/QUOTE]
Vieläkö yrität väärennetyillä henkkareilla ravintolaan?;-)

[QUOTE="milaja";22396152]no kyl olenki vitun hyvä äiti! :) ja ylpee siitä. :)[/QUOTE]

Piti puhua äitiydestä ja tulikin vittu vastaan...? Oot selvästi white trash teiniäiti...

Yhteistyössä