Mitä se rakkaus on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Me on muutettu erilleen 6 kk sitten. Ei ole tipan tippaa ikävä miestä, ei hitustakaan. En kaipaa häneltä mitään. Nautin yksinolostani. Tarkoittaako tämä sitä, että ero oli oikea ratkaisu? Mulla ei ole mitään sanottavaa exälle. Ei erottu riidoissa. Mulla ei kerta kaikkiaan ole mitään asiaa eikä kiinnostusta, vaikka sovittiin, että ollaan kavereita. En tunne vihaa, en katkeruutta, en ikävää, en mitään. Erosta puoli vuotta ja paperit pitäs laittaa. Lienee siis oikea ratkaisu?

Olkenko mä rakastanut sitä joskus? Pelottavaa, jos se rakkaus olikin vaan tottumusta.

mitäkö rakkaus on ? hmm. sitä ei voi sanoin toiselle selittää, mutta usko pois, kun todellinen rakkaus sinun kohdallesi tulee ( ja se varmasti vielä tulee ! ) - sä tunnistat sen heti ! :hug:

Mulla on ihan sama tilanne. Erosta puoli vuotta ja oiekin missän vaiheessa ei oo tehny kipeetä.
Mä olen 100 varma että ratkasu oli oikea! Mutta mä en kadu niitä aikoja joita oltiin yhdessä vaikka en varmaan enää loppuaikoina rakastanu. Ajattelen ne vuodet niin, että ne oli mulle opiks tulevaisuutta ajatellen.

Rakkaus on välittämistä, kiintymistä.

Kirjoituksesi perusteella teit oikean ratkaisun. Paha vastata tuohon kysymykseesi. Minulle rakkaus on toisen huomioimista ja kunnioittamista, sitä että on ihanaa aamulla herätä toisen vierestä, sitä että illalla on turvallista käpertyä mieheni kainaloon nukkumaan. Sitä että vaikeinakin aikoina voimme luottaa toisiimme. Sitä kuinka rinnassa tuntuu ikävä möykky jos joudumme olemaan pitempiä aikoja erossa, tai jos on riitaa, joita tosin harvoin on. Rakkaus on sitä, mitä en ikinä ennen ole kenenkään toisen miehen kanssa tuntenut,tajusin sen vasta kun tapasin nykyiseni. Rakkaus on sitä, mitä en ikinä uskonut tuntevani ketään kohtaan.

Yhteistyössä