Voi morjens rakkaus! >:( Mitä tämä nyt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mande89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mande89

Vieras
Miksi rakastan miestä, josta en edes tykkää? Harrastettiin seksiä vain kerran kk sitten, mutta silti ikävöin häntä. Hän ei ole edes erityisen mukava, vaan oikeastaan melko kusipää ja töykeä. En todellakaan halua häntä elämääni ja laitoin itse jutun poikki.

Onko tämä siis vain seksin aiheuttamaa aivokemioiden sekoilua, sillä mitään järkevää syytä en keksi, miksi tämä mies olisi minulle mitenkään tärkeä? Oletteko olleet vastaavassa tilanteessa?

Joo, "rakkaus" on aika vahva sana tässä yhteydessä, mutta niin on tunteetkin.

Veikkaan ettei tässä nyt ole rakkaudesta kyse, vaan hyväksynnän tarpeesta.
Olet päästänyt miehen ihosi alle, ja mies kohtelee sinua välinpitämättömästi. -> Janoat häneltä hyväksyntää, ja se tuntuu kaipuuna.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Kyllä minäkin olen rakastanut ihan hirveesti yhtä kuspäätä. Se kohteli mua tosi huonosti, mutta edelleen, kun näen sen jossain niin mulle tulee vaan se rakkauden tunne. Oon yrittänyt olla hänelle vihainen, mutta ei se vaan onnistu.
Oon ajatellut, että rakastan sitä ihmistä, mikä hän pohjimmiltaan voisi olla, hän vain käyttäytyy kuin sika ja siksi hänen kanssaan ei voi seurustella.

"Jos on rakkauden kaipuu, sitä rakastuu vaikka sangolliseen paskaa", näin sanoi äitini. Seksi saa naisen kiinnittymään mieheen, se on ihan aivokemiaa. Ota järki nyt käyttöön. Etsi parempi kohde.

Voi kiitos ystävät! Tämä oli se rohkaisu mitä kaipasinkin.

Siis jotenkin kyllä myös tiedostan, että tää on myös jotain rakkauden kaipuuta yleiselläkin tasolla. Rakkauden tunteen menettäminen tuntuu pahalta ja olisin jo melkein valmis siirtymään jo seuraavaan mieheen että saisin sen tunteen takaisin. Ja seksi aiheuttaa sitä kiintymistä, vaikka muuten se mies ei sitä ansaitsekaan.

Välillä olen myös pohtinut, että olisiko jokin kevyt seksisuhde hyvä vaihtoehto yksinäisen ihmisen elämässä, mutta tämän kokeilun perusteella en kyllä siihen ehkä ole valmis. Ainakaan tunteiden/kiintymisen takia.

Yhteistyössä