Mitä sinä opit tänä vuonna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miesoppija iän ikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miesoppija iän ikuinen

Vieras
Mikä o ollut tämän vuoden suurin "life lesson" sinulle? Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

Minä: 32v, mies.

Olen oppinut, että kun nainen kysyy "mitä ajattelet" niin hän ei halua kuulla mitä miehensä ajattelee, vaan hän haluaa kuulla jotakin, mikä tekee hänet iloiseksi tai neutraaliksi. Jos mies erehtyy kertomaan, mitä oikeasti ajattelee, niin siitä seuraa välittömästi kritiikkiä että mies ajattelee jotenkin väärin ja tulee eripuraa ja riitaa.

Harmi vain että olen viimeiset 19 vuotta elänyt siinä uskossa, että miehen pitää kertoa naiselle tunteistaan ja ajatuksistaan. On vähän vaikea oppia siitä pois.

Kertokaa tekin kokemuksistanne. Ei tarvitse liittyä mitenkään ihmissuhteisiin. On mukava oppia yhdessä!

40v nainen on oppinut löysäämään pipoa ja jättämään rivien välistä tulkinnat sekä työ- että miesasioissa pois ja uskomaan siihen mitä todella sanotaan ja tehdään.

Konkreettisia asioita olen uusien työtehtävien myötä oppinut paljonkin.

Mutta muuten olen tainnut oppia ottamaan vähän iisimmin. Elämä on paljon helpompaa kun jokainen törttöilijä liikenteessä ei aiheuta maailmanloppua :)

ikää 28 ja nainen olen.

Olen oppinut että mun ei tarvitse muuttaa itseäni ja yrittää väkisin miellyttää muita. Olen hylännyt elämässäni ihmiset jotka aiheuttaa pahaa mieltä ja nautin heistä jotka ovat sen arvoisia.

Tulen toimeen itseni kanssa paremmin kuin koskaan.

Yhteistyössä