Mitä sinä tekisit jos olisit minun tilanteessani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Olen 35vuotias.Juuri olen jättänyt pitkä aikaisen avoliittoni miehen kanssa,koska löysin uuden miehen. Nyt olen tehnyt raskaustestin ja se oli positiivinen.Teenkö abortin? Uusi mieheni (hänellä on kaksi lasta) haluaa että teen abortin.

Eikai ihmistä tapeta sen takia, että se sattuu olemaan entisen miehesi? En kyllä menisi yksiin uuden miehen kanssa jos hän ei olisi valmis ottamaan koko pakettia! PISTE.

Olet 35 v. Jos olet edelleen noin lapsellinen, että sinun pitää täältä kysellä muiden mielipiteitä asiaan, jonka voit vain itse päättää, niin ole kyllä epäkypsä äidiksi. Et kertonut edes mitään faktoja itsestäsi / elämästäsi ja muiden pitäisi sulle antaa vastauksia. Jeee.

Pitäisin lapsen mutta en kertois sille isälle asiasta mitään.Jos ottais puheeksi väittäisin että olis jonkun muun tekele,ihan vaan turvatakseni sen ettei äijä vaadi myöhemmin mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Justjust:
Olet 35 v. Jos olet edelleen noin lapsellinen, että sinun pitää täältä kysellä muiden mielipiteitä asiaan, jonka voit vain itse päättää, niin ole kyllä epäkypsä äidiksi. Et kertonut edes mitään faktoja itsestäsi / elämästäsi ja muiden pitäisi sulle antaa vastauksia. Jeee.

Ei, vaan hän kysyi, että mitä me tekisimme. Jokainenhan osaa varmaan omista lähtökohdistaan vastata että mitä tuossa tilanteessa teksi.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Pitäisin lapsen mutta en kertois sille isälle asiasta mitään.Jos ottais puheeksi väittäisin että olis jonkun muun tekele,ihan vaan turvatakseni sen ettei äijä vaadi myöhemmin mitään.

Höh. Mites elarit?

Alkuperäinen kirjoittaja Justjust:

En tiedä kuinka vanha itse olet, mutta et ainakaan vähempää lapsellinen. Mahdatko olla kypsä äidiksi?

jos oikein käsitin, ni tää olis sun ensimmäinen lapsi?? uudella miehelläs on kaksi.. harkitse nyt tarkkaan sitä aborttia.. saattaa olla viimeinen mahdollisuus saada se lapsi, kun ikääkin jo 35 v..
hlö kohtaisesti pitäisin mieluummin sen muksun ku uuden miehen:)

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:

No mitäs jos se "äijä" (jonka kanssa on tässä muutaman kuukauden kanssa seksiäkin viitsinyt harrastaa, moisen ällötyksen) ei vaadi myöhemmin mitään, niin mitäs kun lapsi haluaa tietää enemmän "äijästä"?

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
Eikai ihmistä tapeta sen takia, että se sattuu olemaan entisen miehesi? En kyllä menisi yksiin uuden miehen kanssa jos hän ei olisi valmis ottamaan koko pakettia! PISTE.

Ei kai ap sanonut missään vaiheessa, että tietää kumpi on isä!!!!

Abortti tehdään jos lapsi ei sovi elämäntilanteeseen. Ap ja lapsen isä päättävät siitä, ei kukaan palstalainen!

Yhteistyössä