S
sillas
Vieras
Mitä tekisit? Uutena vuotena naapurin nainen soitti. Yöllä siis, että oli huomannut poikansa takissa muutaman poltetun reiän, ja omaansa kuulusteltuaan oli poikani nimennyt syylliseksi. Omaltani asiaa tiedustelin ja sanoi heittäneensä papatteja tuossa pihalla kaksi, joihin tämä naapurin poika oli juossut ottamaan kiinni. Tämä oli myös tyttöni tarina, eri aikaan kysyttynä. Poikani oli ulkona 15 min ilman vahtimistä, enkä tiennyt että papatteja on mukana. Minun vika tietysti, paremmin olisi pitänyt vahtia ettei ota mukaan. Muut paukuteltiin yhdessä. No, uudenvuoden yönä naapuri oli ihan et asia ok, kaikki hyvin, pojat on poikia asenteella. Kovin hilpeä tuntui olevan. Pyysin anteeksi jne. Tänään tuli viesti että jos en korvaa takkia hän tekee ilmoituksen poliisille asioiden kulusta. Vastasin et okei, korvaan, mielellään osan koska omansa oli mukana takin tärvelyssä, ja et mulla ei salattavaa poliisiin päin jos siltä tuntuu. No ilmoitti tämä ei ole eka kerta, kun tämä nainen uhkailee poliisilla ihan tavallisissa lasten välisissä kahinoissa, eikä pelkästään meidän perhettä. Ja yhtään en vähättele, ettei poikani olisi saanut papattia yksin hallussa pitää ja pamauttaa. Ikää lapsilla 12vee. Mitä teen? Jotenki oon niin loppu tuon naisen ailahteluihin ja uhkailuihin että hakekoon sitte viranomaisteitä korvaukset takista myös kun tykkää niin tehdä.