Mitä SINÄ tekisit tällaisessa tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuorena äidiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaa";23591453]Et kuitenkaan suostunut paljastamaan alaasi ja koulutustasi? Muutama vuosi..eli 16v olet päässyt hyväpalkkaiselle alalle ja opiskellut samalla hyvään ammattiin. Kumppanillasi sama onni. Miksi et jaa kokemuksia että muutkin tietävät kuinka toi on mahdollista?[/QUOTE]

Minä olen lähihoitajana sairaalassa, mieheni tekee toisenlaisia hommia kolmivuorotyönä.

Onko se nyt niin ihmeellistä jos nuoret ihmiset pystyvät säästämään? Te olette kyllä ihan uskomattomia! Pitäisi elää nuorena kädestä suuhun vai? Ei me ainakaan eletty mieheni kanssa.

Hienoa ap, että olette harkitsevia ja säästäväisiä nuoria. Noissa palkoissa ei ole mitään ihmeellistä. Ihan normaalit palkat 3-vuorotyötä tekevälle.

Kiitos todella paljon! Kaikkea hyvää sinulle!

persaukiset täällä taas kateellisena huutelee. Eivät usko, että jollakin nuorella voi mennä hyvin.

Ap älä välitä. Miettikää rauhassa ja nauttikaa elämästä. Kiirettä ei missään tapauksessa ole. Ehditte etsiä kivaa asuntoa, mahdollisesti vielä opiskella ja matkustella :) sitten vasta lapsia :)

Onnea teille!

Kiitos todella paljon! Kaikkea hyvää sinulle!

Miten se lapsi evää sen kämpän oston? :D Anteeks, en vaan millään ymmärrä...

Mä aattelen niin et nimenomaan nyt kun niitä lapsia on alkanut tekemään, on hyvä ensin kattoo se itselleen sopiva lapsimäärä ja sen mukaan sitten etsiä sopivan kokoista omaa torppaa.. :)

Mutta tosiaan, ehdittehän te vielä, et ihan rauhassa kattelette ja kuulostelette maailmaa.

[QUOTE="aapee";23591487]En mä vaan tiedä, on vaan jostain syystä päähän jumiutunut ajatus, että oma kämppä pitää olla ensin. :D Mutta tässä sitä oppii ajattelemaan asioita toisellakin tavalla...[/QUOTE]

minä olen kyllä myös sitä mieltä, että se oma kämppä kannattaa olla. Muuttaminen ja sisustaminen helpompaa ennen lapsia ja sitten jos tarvitsee suurempaa niin lainakin helpompi saada, kun on jo se yksi oma asunto :)

[QUOTE="Maria";23591502]minä olen kyllä myös sitä mieltä, että se oma kämppä kannattaa olla. Muuttaminen ja sisustaminen helpompaa ennen lapsia ja sitten jos tarvitsee suurempaa niin lainakin helpompi saada, kun on jo se yksi oma asunto :)[/QUOTE]

Juu, kiitos mielipiteestä. :)

[QUOTE="aapee";23591463]Minä olen lähihoitajana sairaalassa, mieheni tekee toisenlaisia hommia kolmivuorotyönä.[/QUOTE]

Lähihoitajan liksat eivät päätä huimaa, enkä itse kyseistä työtä tehdessä ole itseäni voinut rikkaaksi sanoa, siksi kouluttaudun työn ohessa. Hoitoalan palkat kun eivät päätä huimaa

[QUOTE="vieras";23594293]Lähihoitajan liksat eivät päätä huimaa, enkä itse kyseistä työtä tehdessä ole itseäni voinut rikkaaksi sanoa, siksi kouluttaudun työn ohessa. Hoitoalan palkat kun eivät päätä huimaa[/QUOTE]

En mäkään itseäni ole rikkaaksi kutsunut. Tulemme näin kaksin eläessä hyvin toimeen ja saamme kohtuusumman rahaa säästöön joka kuukausi. Pidän työstäni, enkä erityisemmin haaveile jatkokoulutuksesta juuri nyt. Ehkä myöhemmin hakeudun sairaanhoitajaksi, mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen nykyiseen ammattiini ja tuloihini. Eikä sairaanhoitajanakaan tienaisi kuin muutaman satasen enemmän.

Yhteistyössä