mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
no niin,elikkäs, aloitan uuden työn ens viikkolla joka on osaaikainen eli tunteja on vähän mutta otan työn vastaan kun nyt on ollut karenssi päällä ja oon joutunu miehen siivellä elää.
yllättäen soittivat tänään ja kysyivät tekisinkö ens viikon sunnuntaina vuoron vaikka alun perin se oli minulla vapaata.
siskon tytön yojuhlat on lauantaina ja ilmoitin tänään että en pääse tulee varmaankaan kun on tarjottu työvuoro. siskoni otti ja suuttu tästä ja laitto viestin et kaikki muut tulee paitsi tädit (itse sössi toisen siskon kanssa väinsä jo aikaa sitten).
no vähän suivaannuin ja sanoin ettei heitäkään oo näkyny koskaan meidän juhlissa ja haluan tehdä vuoroja niin paljon ku mahdollista kun ei tuo raha kasva puussa.

pitäiskö mun nyt kuitenki sit perua työvuoro ja mennä sinne juhliin? vai mitä mä teen? mitä sinä tekisit?

Alkuperäinen kirjoittaja kumma:
jos työvuoro on sunnuntaina niin mikset voi mennä juhliin lauantaina? vai ymmärsinkö jotain väärin?

niin siis on reippa 200kilsaa juhliin. junalla pitäis mennä ja bussilla loppumatka. siinäkään mielessä ei juhlat hukuta kun joutuu sitä junaa aina oottaa reippa tunti siellä asemalla kun ei kukaan voi ikinä viedä junalle omalla autolla.
toisaalta houkuttais mennä kun tykkään siskoni tytöstä. vaikeeta.

Kävisin la juhlissa ja menisin su töihin. Ei vaikeaa?
Yo-juhlathan alkavat hyvissä ajoin päivällä, ehtii pidemmän matkankin päästä takaisin kotiin ihan helposti sunnuntaiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:
Yo-juhlathan alkavat hyvissä ajoin päivällä, ehtii pidemmän matkankin päästä takaisin kotiin ihan helposti sunnuntaiksi.

tuo ei onnistu. pitää vaan yrittää päättää meenkö töihin vai juhliin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sitten menisin vaan töihin. Juhlat ja matkustaminen on kumminkin ihan ylimääräinen rahanmeno jos ei sitä valuuttaa muutenkaan oo ylimääräisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sitten menisin vaan töihin. Juhlat ja matkustaminen on kumminkin ihan ylimääräinen rahanmeno jos ei sitä valuuttaa muutenkaan oo ylimääräisenä.

jurt näin,täysi peesi.
kyllä se siskos joskus leppyy,jos ei lepy niin olkoot. jos ei oo rahaa niin sitä ei oo.pitäis aikuiselta ihmiseltä vähän ymmärrystä löytyä.

Yhteistyössä