Mitä sinne naamakirjan tilapäivityksiin sitten saa laittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pinni"

Vieras
Ja miten usein?
Palstalta on opittu, että seuraavia ei ainakaan saa laittaa
* hehkuttaa onneaan
* valittaa väsymystään
* kertoa mitä lemmikit tekee
* kertoa mitä lapset tekee
* peli ja sovellus kutsut ja julkaisut ei käy

Huoh... Kaikkea saa tehdä, mutta ei spämmäillä. Jos laitat kerran viikossa että ''elämä on ihanaa'' niin ketään tuskin haittaa. Mutta jos kirjoitat joka päivä monta kertaa tilapäivityksen samoista asioista, niin kyllä se kyrsii varsinkin aktiivista käyttäjää. kun se ärsyttää tällaista sunnuntaibookkaajaakin :S

Huoh... Kaikkea saa tehdä, mutta ei spämmäillä. Jos laitat kerran viikossa että ''elämä on ihanaa'' niin ketään tuskin haittaa. Mutta jos kirjoitat joka päivä monta kertaa tilapäivityksen samoista asioista, niin kyllä se kyrsii varsinkin aktiivista käyttäjää. kun se ärsyttää tällaista sunnuntaibookkaajaakin :S

Mutta ne aktiivikäyttäjät osaavat varmasti blokata ne ärsyttävät spämmääjät ja kaikkein ärsyttävimmät voi vaikka poistaa kavereistaan. :)

Mulla ei onneksi ole kaverina ketään, joka päivittäisi statustaan monta kertaa päivässä. Mutta toisaalta en ymmärrä niitäkään, ketkä ei ikinä kirjoita sinne yhtään mitään.

Mitä vaan kunhan se ei joka päivä oo sitä yhtä ja samaa. Lapsipäivitykset on ok jos niitä ei tuu joka hiivatin päivä ja joka ikistä kakkajuttu. Äkkiäkös kaikki kaverit poistaa sut listoiltaan jos joka päivä jaksat samasta asiasta toitottaa. Sinne kuuluu kirjoittaa mitä sulle on päivän aikana tapahtunut. SULLE. EI sun koiralle, ei sun lapselle, eikä tarvi kertoo joka päivä kun lähtee töihin että nyt mä lähden. Joo me tiedetään että ihmiset käy töissä. Mut kaikki jutut on ok kun ei vedä överiksi ja jos elämässä joskus olis muutakin tapahtunut kun että koira on paskonu lattialle ja ipana kävelly taas päin seinää.

Mua ärsyttää itseasiassa eniten ne superhienot, selvästi tarkkaan mietityt, yleensä kokonaan tai osittain englanninkieliset päivitykset, joiden on ehkä ennemminkin kohottaa kirjoittajan statusta kuin kertoa mitään todellista hänen elämästään. :D

- Suolen toiminnot
- Vauvan jokainen hihkaisu
- Yksityiskohtainen matkakertomus reaaliajassa matkapuhelimella
- Jokainen liikahduksesi(kauppaan, kaupungille, töihin, neuvolaan)
- Krapulat ehdottomasti ja sen hoitoon kotipizzasta tilatun pizzan rasvapitoisuus, kalorimäärä, päällysteet ja toimitusaika
- Jokainen ansaittu olut

[QUOTE="pinni";22780376]Mulla ei onneksi ole kaverina ketään, joka päivittäisi statustaan monta kertaa päivässä. Mutta toisaalta en ymmärrä niitäkään, ketkä ei ikinä kirjoita sinne yhtään mitään.[/QUOTE]

Mä en ikinä laita tilapäivityksiä, miksi pitäis? Näen mitä muut kirjottelee ja kommentoin halutessani.

Mua ärsyttää itseasiassa eniten ne superhienot, selvästi tarkkaan mietityt, yleensä kokonaan tai osittain englanninkieliset päivitykset, joiden on ehkä ennemminkin kohottaa kirjoittajan statusta kuin kertoa mitään todellista hänen elämästään. :D

Uuu joo näitä mäkään en tajua. Supisuomalaine päivittää statustaan englanniksi kun sillä sattuu oleen joku yks onneton vieraskielinen kaveri... Ei vaan tajua.

Mua ärsyttää samojen ihmisten jatkuvat työvuoropäivitykset. Miks ihmeessä mua kiinnostais kuka menee millonki ilta tai yövuoroon...tms Eiks niille tapahdu mitään muuta??

[QUOTE="vieras";22780440]Mä en ikinä laita tilapäivityksiä, miksi pitäis? Näen mitä muut kirjottelee ja kommentoin halutessani.[/QUOTE]

No se on vähän niinkuin vuoroin vieraissa juttu :) Mulla on muutama sellainen kaveri, jotka ei ikinä laita tilapäivityksiä, kommentoi minun tilapäivityksiä tai ole ollut keskustelussa minun kanssa. Joutaisi poistaa kaverilistalta mokomat...

Muakaan ei kiinnosta päivittää statustani. Näen kavereitani kerran kuussa ja kerron silloin mitä olen touhunnut ja muille ei oikeastaan kuulukaan se tai en odota kenenkään olevan kiinnostunut siitä että mitä tein keskiviikkoiltana kello 21 tai että lumisade ärsyttää. Olen kai sosiaalisesti rajoittunut, mutta en myöskään käy muiden sivuilla lukemassa heidän seinäänsä. Jos etusivulle sattuu kiinnostava päivitys, kommentoin sitä (eli ehkä pari kertaa vuodessa ;) )

Mua hen.koht. naurattaa "Jos"-alkuiset päivitykset. Tyyliin: "Jos sit lähtis shoppailemaan." "Jos sit laittais vauvan ulos päikkäreille." "Jos sit vaikka saunaan." :xmas: Varsinaisesti mikään ei ärsytä (ts.ärsyttävät ei näy mun seinällä).

Mä laitan mitä milloinkin haluan, luotan siihen, että jos jotain mun tilapäivitykset ärsyttää osaa tuo mut vaikka piilottaa seinältään. :D
En mä ole koskaan miettinyt mikä ketäkin voi ärsyttää.

[QUOTE="pinni";22780475]No se on vähän niinkuin vuoroin vieraissa juttu :) Mulla on muutama sellainen kaveri, jotka ei ikinä laita tilapäivityksiä, kommentoi minun tilapäivityksiä tai ole ollut keskustelussa minun kanssa. Joutaisi poistaa kaverilistalta mokomat...[/QUOTE]

No mulla ne tilapäivitykset olis sit just niitä rakastettavia: "taidanpa käväistä Siwassa", "V*tuttaa", "Kävin jääkaapilla", "V*tuttaa", jne...
Mulla on myös se periaate, että en itse pyydä ketään kaverikseni, mutta hyväksyn jos joku pyytää mua, joten oma mokansa kun ovat mun kavereita :D

Yhteistyössä