Kaik hommat on tehty...mitä ny sit? Istun ja ihmettelen maailman menoo vai? täh?
Mites on teitin kaikkien päivä oikkeen menny?
Mites on teitin kaikkien päivä oikkeen menny?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sama ongelma täällä, kaikki tehty ja ei mitään tekemistä...puolet porukasta kipeenä, joten sairastellessa täällä päivä menny.
Tee mun kotitehtävät?
Kiireinen päivä on ollut, niin kuin kaikki viimeisen parin ja tulevien viiden viikon aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27473507:Töissä. Kohta 2 tuntia olen päivystänyt ja odottanut yhtä meiliä, jonka saapumisen jälkeen voisin alkaa tekemään jotain muuta. Katselen nettiteeveetä, notkun Facebookissa ja siivoilen vähän työhuonetta.
Ei mullakaan siellä mitään huimaa säpinää ole. Nettiteevee on ihan kiva, kun ei oikein voi koneen äärestäkään kauas lähteä.Mun feissari on aika hiljanen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27473520:Ei mullakaan siellä mitään huimaa säpinää ole. Nettiteevee on ihan kiva, kun ei oikein voi koneen äärestäkään kauas lähteä.
Ompele jotain kivaa![]()
Mä siirryn heti, kun vaan mahdollista. Päivitä sun blogia vai joko olet tänään päivittänyt?Mulla on ollut mielessä, et vois siirtyä tuonne olkkariin ja ottaa kutimet kätösiin...mut ei vielä jaksa...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27473546:Mä siirryn heti, kun vaan mahdollista. Päivitä sun blogia vai joko olet tänään päivittänyt?
Jaa, ei taida oikein onnistuu mult semmonen....en ole kotitehtävien ystävä![]()
No ei mullakaan niihin mitään palavaa rakkautta oo, enempi semmonen pakkoavioliitto.
Siispä sitä lukemaan, tänksOlen jo päivittänyt sen...
Pakkoliitto ei kyl pidemmän päälle kestä![]()
Onneks tän ei oo tarkotuskaan olla semmonen loppuelämän liitto, meille tulee ero heti kunhan saadaan jälkikasvu maailmalle. Parin vuoden sisään toivottavasti :xmas: