Mitä söisin tulevana viikonloppuna kun olen yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sdfsdf"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sdfsdf"

Vieras
Mies lähtee mummolaan lasten kanssa ja mun pitäis käydä tänään kaupassa ostamassa itselle ruokatarvikkeita viikonlopuksi. Mitä sinä söisit jos oisit yksin viikonlopun ja saisit syödä mitä haluat? Meillä on tällä hetkelle siis vaan yksi auto, ja kauppaan en viikonloppuna täältä maalta pääse (jos en jaksa alkaa korjaamaan pyörää ja sitten pyöräilemään kauppaan..)

Kahvia ja suklaata. Ehkä jotain terveellistäkin tuon lisäksi.

• Tykkää
Reactions: Halin
Tilaisin pizzaa ja sit söisin jäätelöä ja karkkia niin et napa ruskaa. Ja sitten tekisin lempiruokaani Janssonin kiusausta, koska muut ei meillä sitä syö niin eipä tuu juuri tehtyä. Eiköhän noilla yhden viikonlopun pärjäis :)

Ostaisin salaattitarvikkeita ja sitten muutaman pussin niitä pakasteesta saatavia aterioita, joita paistetaan pannulla muutama minuutti. Itse tykkään kasvisversioista. Maistuvat riittävän pikaruokamaiselta eli herkulliselta, mutta ovat kuitenkin oikeaa ruokaa.

[QUOTE="vieras";28712263]mä söisin pe illalla tortilloja OMAN makuni mukaisilla täytteillä, lauantaina söisin savukalaa ja uusia perunoita. Sunnuntaina söisin vaikka jonkun ihanan tomaatti-mozzarella-pekoni salaatin.[/QUOTE]

Aivan kuin minun kynästäni/näppäimistöstäni - komppaan täysin! Nam! :)

Yleensä kun meillä vaimo lähtee lasten kanssa yöksi tai pidemmäksi aikaa anoppilaan tai jonnekin niin vietämme sillä aikaa laatuaikaa erään erityisen ihanan naisen kanssa käyden romanttisilla illallisilla hyvissä ravintoloissa (yleensä pihviravintola tai italialainen) ja päiväsaikaan vain sängyssä löhöten ja pizzaa tilaten. Ruokakin maistuu kauniissa seurassa paremmalle. <3

Valitettavasti moisia tilaisuuksia on liian harvoin.

En jaksais alkaa tekeen ruokaa vaan itelleni. Korkeintaan jonkin patongin voisin paistaa. eli valmis ruoka valikoiman kävisin läpi. Herkkuja makeaa ja suolaista sit tarpeeksi..

Tekisin tortilloita, tilaisin/tekisin pizzaa ja mättäisin karkkia, sipsiä ja dippivihanneksia sekä limppaa (pari sidukkaakin jos en olisi raskaana) koko viikonlopun tv:n ja/tai tietokoneen ääressä :D

Todellisuudessa kun itse asun kaupungissa kävisin jonain päivänä myös ravintolassa syömässä jonkun kaverin kanssa jne. mutta maalla jos ei pääse kotoa liikkumaan juuri minnekään tekisin noin ja kaupungissakin illalla nauttisin kyllä ylhästä yksinäisyydestä mättöjen kera ^^

Yleensä kun meillä vaimo lähtee lasten kanssa yöksi tai pidemmäksi aikaa anoppilaan tai jonnekin niin vietämme sillä aikaa laatuaikaa erään erityisen ihanan naisen kanssa käyden romanttisilla illallisilla hyvissä ravintoloissa (yleensä pihviravintola tai italialainen) ja päiväsaikaan vain sängyssä löhöten ja pizzaa tilaten. Ruokakin maistuu kauniissa seurassa paremmalle. <3

Valitettavasti moisia tilaisuuksia on liian harvoin.
Potkase akka pellolle, sillähän siitä selviää :)

No sehän tässä on ku on kuus vuotta tehny ruokaa lasten ehdoilla niin ei osaa enää tehdä omilla ehdoilla! Ehkä meen lohisalaatti ja tacosalaatti- linjalla höystettynä herkuilla. Tortillat ei just nyt oikein iske, ja uusia perunoita ja savukalaaki on syöty moneen kertaan. Kiitos vinkeistä! :)