Mitä söit eilen/tänään?

Etsiväkaksoset

Aktiivinen jäsen
30.12.2007
1 334
0
36
Pistetäänkö pinoa siitä mitä on milloinkin ruokana? Jos vaikka täältä saisi ideoita mitä laittaisi itse ruoaksi, arkiruokavinkit olis minulle tarpeen :)

Meillä syötiin eilen tortillalettuja jauhelihatäytteellä ja tänään ois tarkoitus syödä loput letut tonnikalatäytteellä.

Eilen söin pari leipää ja pitsaa
Tänään en oo vielä syönyt mitään :laugh:

Makkarakeitto, makkarakastike, perunalaatikko, makaroonilaatikko, spagetti/perunat ja jauhelihakastike, possunsuikailekastike ja perunaa, kanasuikalekastike ja riisiä, ulkofolepihvit, hernekeitto
Tuossa meidän normaaaleja arkiruokia

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Makkarakeitto, makkarakastike, perunalaatikko, makaroonilaatikko, spagetti/perunat ja jauhelihakastike, possunsuikailekastike ja perunaa, kanasuikalekastike ja riisiä, ulkofolepihvit, hernekeitto

Missä grillimakkarat? Kylläkait teilläkin grillimakkara kuuluu sunnuntailounaalle?

Eilen kirjolohta kerma-pippurituorejuustolla ja itse tehtyjä lohkoperunoita, tänään samaista kirjolohta ja valkosipuliperunoita ja salaattia.
Tulevia ruokia on: kanakeitto, lasagne, kanan paistileikkeitä, nakkikeitto mm. jos niitä ideoita halusit :)

Alkuperäinen kirjoittaja MAHTISONNI:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Missä grillimakkarat? Kylläkait teilläkin grillimakkara kuuluu sunnuntailounaalle?

No joskus pitää takassa käristää
Grillikautta odotellessa :p

Yhteistyössä