Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Sitä on joskus vaikea olla vieraassa maassa kun mikään ei ole kelpaa, ei saa jäädä työttömäksi mutta ei myöskään viedä paikallislta töitä.Tiedä sitten onko moni ruotsalainen, töitä etsivä kollega tuohtunut kun työpaikastani kysyessään on saanut vastauksen että siellä tarvitaan myös suomen kieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja no:ystäväni haksahti tunisialaiseen vätykseen.saman tien naimisiin ja vätys suomeen.Täällä tää vätys kiukuttelee nyt siitä,kun ei oo sitä eikä tätä..uutta autoa ,luxus kämppää ym..
Vätys oli telakalla töissä hetken,mutta kun se TYÖNTEKO ON NIIN RASKASTA!!nyt elää verorahoilla ja on vitumainen .Minkäänlaisia käytöstapoja ei ole.Pummaa rahaa meiltä ja suuttuu,kun ei lainata.
Omissa kaveriporukoissa,jotka kaikki ulkomaalaisia vätyksiä,lainailevat rahoja ja vätyksen perhe näkee nälkää,jotta kaverit vain saa rahaa..
En tiedä olenko rasisti ollut,mutta pikkuhiljaa tulossa.
Meikäläinen elättää tommosia vätyksiä,kumulatiivista veroa menee lisistä 44 prossaa ja veroprossa 25 muuten..perkele!!! vain .että vätys sais lorvailla ...
Mutta elätäthän sä suomalaisiakin vätyksiä verorahoillasi.
Ja ystäväsi on, by the way, idiootti jos suostuu katselemaan tuollaista äijää... :|
Alkuperäinen kirjoittaja no:Tän vätyksen kaikki 6 sisarusta ,ovat hakeutuneet länsimaihin naimisiin..Miksiköhän..?
peesailen sua,Suomi on mun synnyinmaa mutta voisin kuvitella asuvani muuallakin..Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulle on ihan yks ja sama missä kukanenki kulkee, olkoot vaikka toiselta puolelta palloa, en erottele ihmisiä kansallisuuksiin sen kummemmin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ulkkarit on niin kauan jees, ku ne tekee jotain tään maan eteen., jos ei tee, niin postimerkki perseeseen ja ulos. Ja isänmaa..... Mä rakastan ja palvon. Se on enemmän ku elämä.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ulkkarit on niin kauan jees, ku ne tekee jotain tään maan eteen., jos ei tee, niin postimerkki perseeseen ja ulos. Ja isänmaa..... Mä rakastan ja palvon. Se on enemmän ku elämä.
Tämmöstä oli keskustelu täällä yli 10 vuotta sitten. Vähän muuttunut.
V. 2008 mamurikollisuys ei ollu samoissa sfääreissä, silloin oli helppo olla avoin, nykyään on liikaa sitä negatiivista mitä massojen mukana tullu, ja toki se että väestöjakauma menee ihan persiilleen kun suhteessa niin paljon miehiä