Mitä sun tekee mieli just nyt, ruokaa juomaa vai jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naminami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"naminami"

Vieras
Mun tekee mieli tätä. Voi helvata, miksi ikinä ostin sen ekan rasian ja nyt tekee mieli jatkuvasti :( :p

3540_BroilerCaesarsalaatti.jpg

Syön harvoin valmiita salaatteja, mut toi iski ja kovaa.

No juuri nyt tekee mieli toista lasillista punaviiniä (mies juuri sitä kaatamassa) ja jonkin ajan päästä tekee mieli tuota miestä....eikä taida jäädä pelkäksi mieliteoksi!

Laskiaispulla mantelimassalla. Yhden aina syön laskiaisena, enkä malta oottaa tiistaihin... Mitään herkkuja meillä ei onneks nyt oo kotona, muuten voisin syödä vaikka suklaata, suklaakeksejä tai vaikka irtokarkkeja. Makeanhimossa kärvistelen...

Juuri söin valkosipuli mauseisia ruissipsejä ruohosipuli tuorejuusto graavilohi täytteellä ja jälkkäriksi hasselpähkinä suklaapalloja ja jäätelöä, jonka tein itse baananista ja mansikoista :) Ja nyt ei sitten tee mieli enää muuta.

Juuri söin valkosipuli mauseisia ruissipsejä ruohosipuli tuorejuusto graavilohi täytteellä ja jälkkäriksi hasselpähkinä suklaapalloja ja jäätelöä, jonka tein itse baananista ja mansikoista :) Ja nyt ei sitten tee mieli enää muuta.
Nyt just tekis mieli opettaa jollekulle vähän yhdyssanasääntöjä...

Tai sitten vois tehdä mieli mennä nukkumaan.

Toteutan jälkimmäisen.

(PS: Vähän kyllä myös tekis mieli tietää, miten banaanista ja mansikoista saa tehtyä jäätelöä ja hasselpähkinäsuklaapalloja.)

Yhteistyössä