Mitä suosittelet apteekista minulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastauksia pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastauksia pliis

Vieras
Kun kohta lähden käymään muilla asioilla apteekissa, niin samalla voisin ostaa tälle naamalle jotain ainetta. Nyt olen muutaman kk kärsinyt aknesta. Kasvoihin ilmaantuu siis ärhäkän näköisiä finnejä, ja iho kuivaa. On todella kipeäkin sitten kun on finniä toisen vieressä. Ja tämä siis vain otsan alueella, t-alueella ja hieman leuassa. Ikää on 21 joten ei oo kyse nyt mistään teiniaknesta, vaan jostain ihan muusta. Välillä on enemmän finniä ja välillä vähemmän. Mitä siis suosittelet? Oliko se joku lactacyd vai mikä?? Minkä hintainen se tuote on, mitä suosittelet?? Mitään älyttömän kallista ei ole nyt varaa ostaa :( Ensin ajattelin kokeilla, että lähtiskö niillä aineilla, jos ei niin sitten menen ihotautilääkärille.

Eiköhän ne parhaiten osaa siellä apteekissa neuvoa, mikä on parasta. Itse käytin aikoinaan sellaista voidetta, kuin Windus (jos nyt ihan oikein muistan). Oli tehokasta.. ehkä hiemankin tehokasta, kun kuivatti kamalasti ihoa. Joten jos on kuiva iho muutenkin, niin ei ainakaan sitä kannata ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se henkilökunta siellä apteekissa osaa auttaa =)

Mä taas Inhoan sitä, että mun täytyy näytellä tätä ihoa siellä, otsatukan saan sopivasti eteen, muuten en haluis edes kulkea missään. Ja lähinnä haluankin muiden mielipiteitä :)