Mitä tää kurkkukipu on, aina, kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi elämä

Vieras
luulen, että nyt helpottaa, niin kohta on jostain muusta paikasta kipee.... niellessä sattuu jotenkin kielen alaosasta ja sivuilta... viime viikolla oli vasemmalta puolelta, nyt oikealta, välillä keskeltä.... välillä ottaa vähän korviin... keskiviikkona tulee kolme viikkoa täyteet tätä. Kieleenkin taakse saattuu, kun työntää sitä ulos... ihan kumma tauti, ei edes nuhaa tms, =(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Samma här, kolmisen kuukautta ollut kurkkukipua ja ajoittain flunssainen olo, mut ei vaan kunnolla lentsu iske että pääsisi eroon :(

Missä ja mitens sulla tuntuu se kipu?

Ihan kurkussa, niellessä, ja korvalehtien takana koskemalla ihan kipeät. Kuumetta ei ole ollut eikä oikeen mitään muutakaan, liekö samaa virusta kuin miehellä kun yskä sillä alkoi syyskuussa ja kesti hurjana ihan lokakuun loppuun, tosin mulla ei yskää vaan nää oudot oireet :/

Samma här, kolmisen kuukautta ollut kurkkukipua ja ajoittain flunssainen olo, mut ei vaan kunnolla lentsu iske että pääsisi eroon :(

Ihan kurkussa, niellessä, ja korvalehtien takana koskemalla ihan kipeät. Kuumetta ei ole ollut eikä oikeen mitään muutakaan, liekö samaa virusta kuin miehellä kun yskä sillä alkoi syyskuussa ja kesti hurjana ihan lokakuun loppuun, tosin mulla ei yskää vaan nää oudot oireet :/

Kai tälaista on sitten liikkeellä. Jos Jouluksi paranis =)

Kai tälaista on sitten liikkeellä. Jos Jouluksi paranis =)

Stasilla ja Mossadilla oli tuot tyyppistä. Nielu- ja kurkunpääntulehdus, viruksen aiheuttama. ei muuta, kuin riittävästi kipulääkettä ja juotavaa, sanoi lääkäri.

Yhteistyössä