Mitä tää mies haluaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
Seurustelin erään miehen kanssa 2 vuotta. Luulin jo tavanneeni sielunkumppanini, mutta viimeinen puoli vuotta oli yhtä helvettiä. Mies reissasi ulkomailla kertomatta minulle, useampaan otteeseen oli viikkojen hiljaisuuksia, ei siis mitään yhteyksiä pitänyt, paiskasi kerran päin seinää, käski toimittaa lapseni hoitoon, en kelvannut tueksi isänsä kuoltua, tätä listaa voisi jatkaa. Hiljaisuuksien jälkeen palasi aina takasin, ja minä annoin tulla... Kunnes 7 viikkoo sit sain mittani täyteen, erään puhelinriidan (hän paiskasi luurin korvaani) jälkeen en vaan enää ottanut yhteyttä, eikä myöskään hän. Palautin tavaransa ja olen yrittänyt selvitä, jatkanut elämää ihan hyvin siinä onnistuen. Joku voi muistaakki, kun oon tästä sankarista tänne kirjoitellut...

Kunnes sitten, viime yönä soittoja tuntemattomasta nrosta, ja anteeksi-viesti hänen numerostaan. Mistä nyt tuulee?

Itse en tuollaisessa tilanteessa jaksaisi kiinnostua miettimään, mistä tuulee tai mitä haluaa vaan todellakin jättäisin koko tyypin vaille minkäänlaista huomiota!

En ota takas. OOn saanu jo tarpeekseni. Mut sen tietää, mikä alkaa, kun oon hiljaa, mun syytä kaikki, hän nyt nöyrtyy pyytään anteeksi ja arvasi etten ymmärrä. Nää on koettu. Ei vaan jaksaisi tuota enää.

no äkkiseltään tulee mieleen että haluaa että saa susta seuraa / seksiä kun sitä haluaa, muulloin ei kiinnosta, nyt vaan sattunut yksinäinen hetki..
Silloin kun häntä huvittää ja hän haluaa, niin silloin kaikki toimii...

mut pysy tuossa päätöksessä että oot saanu tarpeekses

Muistan kun olet kirjoitellut tästä ääliöstä, älä vaan ota takaisin! Varmaankin viime yönä ollut yksin kännissä ja alkanut kaipailemaan seuraa ja siksi soitellut.

Mulla on tässä lehti jossa on mainos Hannele Törrösen kirjasta "Hullu rakkaus" jota mainostetaan näin: Miksi emme pääse irti raastavasta parisuhteesta? Miksi jaksamme uskoa, toivoa ja kamppailla rakkautemme raunioilla? tämä teos opettaa tunnistamaan parisuhteen vääristymiä ... En ole tuota lukenut joten en tiedä onko hyvä mutta saattais olla sulle kiinnostava!

Ja toinen kirjamainos Simon Crompton: Rakastuin narsistiin, kattava kuvaus narsismista parisuhteessa, miksi naiset rakastuvat väkivaltaisiin ja itsekeskeisiin miehiin jne

sad, kaipaa yöllä seksiseuraa. Täts it. Ja sitähän tuo on ollu tuon loppuajan vähintäänkin.

Älä missään nimessä vastaa. En itse vaivautuisi edes tervehtimään hänet näkiessäni. Älä vaivaa päätäsi tällä tyypillä. Näin pääset helpoimmalla. Älä hukkaa aikaasi ihmiseen, joka sitä ei arvosta!!

Ulospäin olenkin ollut kova, en todellakaan tervehtinyt kun sattumoisin vastakkain kerran satuttiin. Hymyilin seurassani olijoille silloin ja p***t välitin HÄNESTÄ. Vaikka sisällä myllerrys kävikin, käy edelleen.

Kiitos näistä, tunneihminen tarvitsee ulkopuolistakin järjen ääntä, kun yks pieni tekstari saa oman järjen raiteiltaan, hetkeksi. Lähinnä oon nyt vihainen, miksi hemmetissä ei anna vaan olla!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Seurustelin erään miehen kanssa 2 vuotta. Luulin jo tavanneeni sielunkumppanini, mutta viimeinen puoli vuotta oli yhtä helvettiä. Mies reissasi ulkomailla kertomatta minulle, useampaan otteeseen oli viikkojen hiljaisuuksia, ei siis mitään yhteyksiä pitänyt, paiskasi kerran päin seinää, käski toimittaa lapseni hoitoon, en kelvannut tueksi isänsä kuoltua, tätä listaa voisi jatkaa. Hiljaisuuksien jälkeen palasi aina takasin, ja minä annoin tulla... Kunnes 7 viikkoo sit sain mittani täyteen, erään puhelinriidan (hän paiskasi luurin korvaani) jälkeen en vaan enää ottanut yhteyttä, eikä myöskään hän. Palautin tavaransa ja olen yrittänyt selvitä, jatkanut elämää ihan hyvin siinä onnistuen. Joku voi muistaakki, kun oon tästä sankarista tänne kirjoitellut...

Kunnes sitten, viime yönä soittoja tuntemattomasta nrosta, ja anteeksi-viesti hänen numerostaan. Mistä nyt tuulee?

Nyt se on siis puutteessa ja on kevät.

Ap, minulla on hieman samanlainen tilanne. Paitsi ettei väkivaltaa. Olen monesti pistänyt välit poikki, mutta mies ottaa ennemmin tai myöhemmin yhteyttä. Ja kun tunteita mulla on, niin suostun tapaamisiin. Meillä ei suhde kuitenkaan perustunut seksiin (en tarkoita että teillä olisi) Nyt olen vaan niin kyllästynyt anteeksi pyyntöihin yms. Minulla viha ja ikävä vuorottelevat. Nyt tämä mies on ehkä jättänyt minut rauhaan lopullisesti, ehkä!

Yhteistyössä