mitä tää voi olla? liittyykö nää jotenkin toisiinsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meinaan viime viikonloppuna nostin jotain käsi vähän pahassa asennossa ja hauiksessa tuntui repäisy ja sen jälkeen käsi ollut enenevissä määrin arka. nyt jomottaa koko ajan tuosta hauiksen yläosan ja olkapään nivelkuopan paikkeilta.

mittailin lämpöä muutamaan otteeseen päivän mitaan ja se oli jossain 37.0 ja 37.5 välillä.

aloin miettiin onko näillä jotain tekemistä keskenään vai onko mahatautia tms. tulossa? ainakin on ollut mukavan oksettava olo pari päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
ettei oo mitään tulehdusta heittänny :whistle:

no sitäkin mä mietin toisaalta. ja minä hullu kun emmin et menisinkö huomenna töihin tuon käden kanssa, hoitamaan, pesemään ja kääntämään ja vääntämään mummoja ja pappoja , sen sijaan että menisi lääkärille ja saikulle antamaan käden parantua rauhassa. mutta kun on enää vain muutama viikko töitä jäljellä

Ota saikku... Itse en ainakaan menis töihin jos käsi olisi noin kipeänä. Pahimmassa tapauksessa saat olla saikulla moninkertaisesti jos pahenee tuo kipu. Oon itsekin vanhainkodilla töissä, ja en menis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
ettei oo mitään tulehdusta heittänny :whistle:

no sitäkin mä mietin toisaalta. ja minä hullu kun emmin et menisinkö huomenna töihin tuon käden kanssa, hoitamaan, pesemään ja kääntämään ja vääntämään mummoja ja pappoja , sen sijaan että menisi lääkärille ja saikulle antamaan käden parantua rauhassa. mutta kun on enää vain muutama viikko töitä jäljellä

sinuna menisis lekuriin..ettei sitten mene pahemmaks..kohta olet tosissaan kipeä!

se aina hetkeks helpottaa ja sitten saa taas miettii miten päin olis ton käden kanssa kun kaikki asennot (käden siis) sattuu. aika kosketusarallekin se tuntuis. vähiten taitaa särkee kun laittaa kädet puuskaan. siinä kai se käsi sitten tukeutuu toiseen jotenkin tai jotain :(

Yhteistyössä