V
"vieras"
Vieras
Meillä oli tilanne että ensin minä (äiti) olin aivan järkyttävässä vatsataudissa: oksensin jatkuvasti, kuumetta lähemmäs 40 astetta, pyörrytti niin ettei pystynyt kävelemäänkään, saati hoitaa vauvaa, olin aivan muissa maailmoissa ja tärisin vaan horkassa ja oksensin. Nyt kun paranin niin sama tauti iski mieheen, joka on totaalisen poissa pelistä, ja vauvaan.
Tuli vaan mieleen että mitä jos tauti olisi ollut samaan aikaan koko porukassa. Tosiaan olin itse ja mies on nyt siinä kunnossa että ajoittain ei ole varma onko tajuissaankaan (vauva onneksi vain puklaa silloin tällöin ja ripuloi, muuten suht oma itsensä). Lapsenhoitokunnossa emme siis olisi olleet jos olisimme sairatuneet samaan aikaan, sellaisia sukulaisia tai ystäviä jotka vatsatautisen vauvan ottaisivat hoitoon ei ole, oisko ainoa mahdollisuus pyytää lastensuojeluihmisiä hakemaan vauva "huostaan" kunnes vanhemmat toipuneet?
Tuli vaan mieleen että mitä jos tauti olisi ollut samaan aikaan koko porukassa. Tosiaan olin itse ja mies on nyt siinä kunnossa että ajoittain ei ole varma onko tajuissaankaan (vauva onneksi vain puklaa silloin tällöin ja ripuloi, muuten suht oma itsensä). Lapsenhoitokunnossa emme siis olisi olleet jos olisimme sairatuneet samaan aikaan, sellaisia sukulaisia tai ystäviä jotka vatsatautisen vauvan ottaisivat hoitoon ei ole, oisko ainoa mahdollisuus pyytää lastensuojeluihmisiä hakemaan vauva "huostaan" kunnes vanhemmat toipuneet?