V
"vieras"
Vieras
väliaikainen sijoitus ei ole huostaanotto...
mun äitini on tehnyt sijaisperhetyötä lähemmäs 20 vuotta ja niitä tapauksia joissa lapset on tulleet kriisisijoituksiin vanhempien tilapäisen sairauden tms syyn vuoksi, on ollut useita joista jokaikinen on päätynyt takaisin omaan kotiinsa.
eikä paikkakaan ole mikään laitos vaan mun lapsuudenkotini jossa omat lapsenikin ovat ihan vain mummolassa. Ilmaista sijoitus tosin ei lasten vanhemmille ole, sitä en tiedä kuinka siitä laskutetaan, se kun menee sosiaaliviranomaisten kautta.
mun äitini on tehnyt sijaisperhetyötä lähemmäs 20 vuotta ja niitä tapauksia joissa lapset on tulleet kriisisijoituksiin vanhempien tilapäisen sairauden tms syyn vuoksi, on ollut useita joista jokaikinen on päätynyt takaisin omaan kotiinsa.
eikä paikkakaan ole mikään laitos vaan mun lapsuudenkotini jossa omat lapsenikin ovat ihan vain mummolassa. Ilmaista sijoitus tosin ei lasten vanhemmille ole, sitä en tiedä kuinka siitä laskutetaan, se kun menee sosiaaliviranomaisten kautta.