mitä tämä näky teille sanoisi/kertoisi? (tapahtui eilen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
tai mitä ajattelisit?
*liittyy erottiikkaan+ keskenmenoon yms.. älä lue ellei kiinnosta* :saint:

tää on aivan uskomaton juttu kyllä tai oikeastaan musta aika pelottava vaikkei toisaalta sitä olekaan.
moni täällä tai ainakin melkein tietää että saimme (minä sain) keskenmenon helmikuussa.
nyt meillä on alkanut "varsinainen yritys" tässä kierrossa. eilen hetki lemmen jälkeen kun makasin miehen kainalossa ilmestyi risti meidän makkarin oveen :o
sellainen aika isonkokoinen risti, voisin melkein väittää että metrin mittainen.

mies huomasi sen ensiksi ja mä näin saman. oli aika hurja tunne, jotenkin tuntui että joku muu oli läsnä samalla siinä. ja todettakoon tähän väliin että me ei olla uskonnollisia.
mutta ensimmäistä kertaa tuli ajatus että jossain on varmasti joku joka päättää näistä elämä ja kuolema jutuista- vähän sellainen "ahaa elämys"

jäi vaan hurja tunne eilisestä, vieläkin sellainen hyvä kylmä väre menee kun ajattelee sitä ristiä. :heart:
mies taisi pelästyä pahanpäiväisesti :whistle:

no joo, en tiedä kiinnostaako ketään. oli vaan mulle iso juttu tai niin outo tapahtuma että jäi päähän pyörimään :saint: <br><br>

Kyllä minulla on sellainen olo ollut jo vuosia että tiedän, että joku korkeampi on olemassa... Niin paljon käsittämätöntä juttua on tapahtunut, niin hyvässä kuin pahassa, on tullut pohdittua itsekkin kaiken tarkoitusta... Tsemppiä teille lapsentekopuuhiin :heart:

Muistan teidän tapauksen kun itsellä oli vastaava myös...
Jospa saitte siunauksen "yrityksellenne"...en oo uskonnollinen miekään mutta ekana tommonen tuli mieleen!Onnea yritykselle,toivottavasti pian tärppää--meillä tärppäs nopeesti km:n jälkeen ja nyt rv34 jo! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:50 vieras kirjoitti:
Muistan teidän tapauksen kun itsellä oli vastaava myös...
Jospa saitte siunauksen "yrityksellenne"...en oo uskonnollinen miekään mutta ekana tommonen tuli mieleen!Onnea yritykselle,toivottavasti pian tärppää--meillä tärppäs nopeesti km:n jälkeen ja nyt rv34 jo! :hug:

onnea myös teille.
mulle tuli samanlainen ajatus kyllä juuri sillä hetkellä. että joku päätti että me saataisiin vihdoin vauva meille.
saa nähdä parin viikon päästä :heart:
vieläkin sellainen ihan hullu olo siitä.. miten se osuikin juuri niin sopivaan hetkeen. :heart:

ei liity tähän, mutta mun kokemus yliluonnollisesta:
meillä vauvan kotiutumisen jälkeen näin makkarissa sivusilmällä kun laitoin vauvaa petiin, vilahteli sellainen vaalea hahmo aika monta kertaa. enkeliksi miellän sen. vauvamme leikattiin viikon ikäisenä sydän vian vuoksi...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:54 vieras kirjoitti:
jos et ole raskaana niin tuletko sitten taas järkiis ja myönnät että se oli vaan varjo joka heijastui jostain :whistle:

en ole tietääkseni raskaana nyt. ja mitä mun pitäisi myöntää? :o
että näin valoilmiön, ristin huoneemme ovessa- sen myönnän ;)
ja huoneessamme ei ole minkäänlaista ristiä missään josta se olisi voinut heijastua, ei ainakaan metrin mittaista :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:54 mahdollista on kirjoitti:
ei liity tähän, mutta mun kokemus yliluonnollisesta:
meillä vauvan kotiutumisen jälkeen näin makkarissa sivusilmällä kun laitoin vauvaa petiin, vilahteli sellainen vaalea hahmo aika monta kertaa. enkeliksi miellän sen. vauvamme leikattiin viikon ikäisenä sydän vian vuoksi...

aika kaunis ajatus :saint: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:51 PulttiBois kirjoitti:
se tuli verhon välistä eli kai jokin "valoilmiö" :whistle:
en tiedä. selvä risti, jos olisi mittaamaan käynyt olisi se ollut ihan ristin mallinen ja jokainen sivu yhtä pitkä :o

Jos jokainen sivu oli yhtä pitkä, niin eikös se olisi mieluummin plus-merkki kuin risti? Että jospa plussa tulee tästä kierrosta sitten? :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:24 plus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:51 PulttiBois kirjoitti:
se tuli verhon välistä eli kai jokin "valoilmiö" :whistle:
en tiedä. selvä risti, jos olisi mittaamaan käynyt olisi se ollut ihan ristin mallinen ja jokainen sivu yhtä pitkä :o

Jos jokainen sivu oli yhtä pitkä, niin eikös se olisi mieluummin plus-merkki kuin risti? Että jospa plussa tulee tästä kierrosta sitten? :)

tarkoitin tuolla että oli ristin mallinen, ei siis mikään möykky vaan sivut olivat symmetriset- sellainen kuin risti on. ei plussa, vaikka sitä tässä kovasti toivotaankin ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:33 Joy Division kirjoitti:
Karjuisin kakaroille kun ovat piirtäneet seiniin :) Tai menisin tarkistuttamaan lääkitykseni.

Tärppionnea kuitenkin ;)

:laugh:
juuri tuota ovea tuijotin, ei ole lapset sotkeneet ovia ;)
ja tuosta lääkityksestä, voi olla että jotain tarttisin mutten ainakaan mitään sellaista joka auttaisi meidän molempien risti-näkyyn ;) :D

jospa se risti muistutti siitä pienokaisesta, joka olisi syntynyt poikien välissä jos olis saanut syntyä.. :hug: hänhän se jos kuka on siellä tallessa kun hälle ei ollut täällä olemisen oikeutta.. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:38 vieras kirjoitti:
jospa se risti muistutti siitä pienokaisesta, joka olisi syntynyt poikien välissä jos olis saanut syntyä.. :hug: hänhän se jos kuka on siellä tallessa kun hälle ei ollut täällä olemisen oikeutta.. :heart:

olet sairas. :o todellakin!!!

mun täytyy kyllä sanoa että äidin kuoleman jälkeen sattui paljon outoja juttuja. varsinkin kun oltiin hautajaisissa (ja äidin asunnossa yötä, jonne äiti oli kuollut). täällä kerroin myöskin siitä "viinilasitapahtumasta" joka sattui siskolleni isäni "kymmenvuotiskuolinpäivänä". olen aina ollut todellinen pessimisti, mutta jotenkin salaa toivon että noilla kaikilla olisi isompi tarkoitus. toivoisin niin kovasti että äiti olis vielä tuolla jossain "meidän kanssa"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:54 AnnaManna kirjoitti:
mun täytyy kyllä sanoa että äidin kuoleman jälkeen sattui paljon outoja juttuja. varsinkin kun oltiin hautajaisissa (ja äidin asunnossa yötä, jonne äiti oli kuollut). täällä kerroin myöskin siitä "viinilasitapahtumasta" joka sattui siskolleni isäni "kymmenvuotiskuolinpäivänä". olen aina ollut todellinen pessimisti, mutta jotenkin salaa toivon että noilla kaikilla olisi isompi tarkoitus. toivoisin niin kovasti että äiti olis vielä tuolla jossain "meidän kanssa"

en ole lukenut viinilsi juttua.
mutta uskon jollain tasolla näihin juttuihin.. :whistle:

Yhteistyössä