mitä tämä näky teille sanoisi/kertoisi? (tapahtui eilen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:50 vieras kirjoitti:
Muistan teidän tapauksen kun itsellä oli vastaava myös...
Jospa saitte siunauksen "yrityksellenne"...en oo uskonnollinen miekään mutta ekana tommonen tuli mieleen!Onnea yritykselle,toivottavasti pian tärppää--meillä tärppäs nopeesti km:n jälkeen ja nyt rv34 jo! :hug:

Siunauksen?? :o :o
Mun mielestä taas risti on "huono" enne,kuolemaa ja surua... :/

Hui, kun nousi iho kananlihalle. Toivottavasti näky tarkoitti teille onnea ja varsinkin plussaonnea =)
Itse näin muutama vuosi sitten ystäväni kuvan yläpuolella enkelin...siis seinälle heijastui auringonvalo ja siihen piirtyi aivan enkelin näköinen hahmo. Seuraavana aamuna sain kuulla, että ystäväni oli kuollut auto-onnettomuudessa :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:26 syklaaminkukka kirjoitti:
Hui, kun nousi iho kananlihalle. Toivottavasti näky tarkoitti teille onnea ja varsinkin plussaonnea =)
Itse näin muutama vuosi sitten ystäväni kuvan yläpuolella enkelin...siis seinälle heijastui auringonvalo ja siihen piirtyi aivan enkelin näköinen hahmo. Seuraavana aamuna sain kuulla, että ystäväni oli kuollut auto-onnettomuudessa :(

hurjaa.
nousi karvat pystyyn tuosta.. :/ :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:25 vieras myös kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:50 vieras kirjoitti:
Muistan teidän tapauksen kun itsellä oli vastaava myös...
Jospa saitte siunauksen "yrityksellenne"...en oo uskonnollinen miekään mutta ekana tommonen tuli mieleen!Onnea yritykselle,toivottavasti pian tärppää--meillä tärppäs nopeesti km:n jälkeen ja nyt rv34 jo! :hug:

Siunauksen?? :o :o
Mun mielestä taas risti on "huono" enne,kuolemaa ja surua... :/

ristihän voi tarkoittaa oikeastaan molempia. itse koen että se oli hyvää- joku muu olisi varmaan ottanut sen toisella tavalla. tiedä sitten.. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:19 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:54 AnnaManna kirjoitti:
mun täytyy kyllä sanoa että äidin kuoleman jälkeen sattui paljon outoja juttuja. varsinkin kun oltiin hautajaisissa (ja äidin asunnossa yötä, jonne äiti oli kuollut). täällä kerroin myöskin siitä "viinilasitapahtumasta" joka sattui siskolleni isäni "kymmenvuotiskuolinpäivänä". olen aina ollut todellinen pessimisti, mutta jotenkin salaa toivon että noilla kaikilla olisi isompi tarkoitus. toivoisin niin kovasti että äiti olis vielä tuolla jossain "meidän kanssa"

en ole lukenut viinilsi juttua.
mutta uskon jollain tasolla näihin juttuihin.. :whistle:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=748936

tossa on se viinilasijuttu

Kyllä jumala onkin olemassa. itse sen olisin ottanut siunauksena teidän vauva hankkeelle ja teidän perhelle.

kannattaa miettiä näitä asioita syvemminkin,että millä kantilla oma vakaamus on uskon suhteen. ehkä tää oi teidän "herätys"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:31 Dietorelle kirjoitti:
Kyllä jumala onkin olemassa. itse sen olisin ottanut siunauksena teidän vauva hankkeelle ja teidän perhelle.

kannattaa miettiä näitä asioita syvemminkin,että millä kantilla oma vakaamus on uskon suhteen. ehkä tää oi teidän "herätys"

Olen samaa mieltä, Jumala haluaa herätellä teitä, minäkin olen vastaavaa kokenut äitini kuoleman jälkeen. Kyllä Jumala todellakin on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:30 AnnaManna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:19 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:54 AnnaManna kirjoitti:
mun täytyy kyllä sanoa että äidin kuoleman jälkeen sattui paljon outoja juttuja. varsinkin kun oltiin hautajaisissa (ja äidin asunnossa yötä, jonne äiti oli kuollut). täällä kerroin myöskin siitä "viinilasitapahtumasta" joka sattui siskolleni isäni "kymmenvuotiskuolinpäivänä". olen aina ollut todellinen pessimisti, mutta jotenkin salaa toivon että noilla kaikilla olisi isompi tarkoitus. toivoisin niin kovasti että äiti olis vielä tuolla jossain "meidän kanssa"

en ole lukenut viinilsi juttua.
mutta uskon jollain tasolla näihin juttuihin.. :whistle:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=748936

tossa on se viinilasijuttu

kiitos, käyn lukemassa heti ;)

\

henk.koht en usko jumalaan. en osaa sanoa miksi. mutta uskon että jotain suurempaa on jossain, joka päättä näistä asioista-
ja koen ristin kyllä jonain merkkinä. sitä mitä se tarkoitti ei kai voi kukaan tietää- =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 20:56 PulttiBois kirjoitti:
\

henk.koht en usko jumalaan. en osaa sanoa miksi. mutta uskon että jotain suurempaa on jossain, joka päättä näistä asioista-
ja koen ristin kyllä jonain merkkinä. sitä mitä se tarkoitti ei kai voi kukaan tietää- =)
Etkö haluaisi lähentää suhdetta jumallan,tutustua ,alkaa uskomaan?
Ihan vain itseksesi tutkimalla,miettimällää.rukoilemalla ensin. voit huomata että on olemassa.
eikö se suurempi voisi olla juuri jumala? näitä asioita kannaattaa pohtia koska ikuisuudesta kuitenkin kysymys

Yhteistyössä